مردم آمریکا عدم کناره گیری ترامپ از قدرت را تحمل نخواهند کرد

به گزارش چه خبر آنلاین، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، در پی مناظره بحث برانگیز و آکنده از حملات لفظی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا به یکدیگر در مناظره شب گذشته جو بایدن گفت که اگر دونالد ترامپ در انتخابات شکست بخورد و در برابر کناره گیری از قدرت مقاومت کند، رأی دهندگان آمریکایی آن شرایط را تحمل نخواهند کرد.

مردم آمریکا عدم کناره گیری ترامپ از قدرت را تحمل نخواهند کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

در واقع مناظره ترامپ با بایدن در شامگاه سه شنبه نشان داد که رئیس جمهور کنونی آمریکا به پذیرش نتیجه انتخابات متعهد نیست و بار دیگر با طرح شکایتهای بی پایه و اساس مدعی می گردد که افزایش رأی گیری پستی در دوران شیوع کرونا به تقلب گسترده در انتخابات منتهی می گردد.

اما از سوی دیگر، بایدن مردم آمریکا را تشویق می نماید که برای حذف هرگونه احتمال باقی ماندن ترامپ در کاخ سفید در صورت شکست در انتخابات سوم نوامبر، به او رأی دهند.

بایدن در یک گردهمایی انتخاباتی در ایالت اوهایو گفت: رئیس جمهور استعفا خواهد داد. مردم آمریکا آن [عدم کناره گیری ترامپ از قدرت] را تاب نخواهند آورد. هیچ نهادی نیز این شرایط را تحمل نخواهد نمود.

لازم به ذکر است که ترامپ در پاسخ به این پرسش که آیا او نتیجه انتخابات سال 2020 را می پذیرد، گفت: اگر ببینم که دهها هزار رأی دستکاری شده اند، آن را نخواهم پذیرفت. این تقلبی است که تا به امروز ندیده اید.

شایان ذکر است که رئیس جمهور آمریکا تا به امروز چندین بار به صراحت اعلام نموده که لزوماً نتیجه انتخابات را نمی پذیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 440

به "مردم آمریکا عدم کناره گیری ترامپ از قدرت را تحمل نخواهند کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم آمریکا عدم کناره گیری ترامپ از قدرت را تحمل نخواهند کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید