ترامپ: از 125 درصد انرژی ام برای اثبات تقلب در انتخابات استفاده می کنم!

به گزارش چه خبر آنلاین، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه روز یکشنبه خود با فاکس نیوز گفت که میخواهد از 125 درصد انرژی اش برای اثبات تقلب در انتخابات این کشور استفاده کند.

ترامپ: از 125 درصد انرژی ام برای اثبات تقلب در انتخابات استفاده می کنم!

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه روز یکشنبه خود نشان داد که هیچ چیزی نمی تواند باور وی درباره پیروزی در انتخابات روز سوم نوامبر (13 آبان) را منحرف کند این در حالی است که بیشتر دادخواست های وی در ایالت های مختلف درباره تقلب در انتخابات رد شده است.

وی که با فاکس نیوز مصاحبه می کرد مدعی شد که تقلب بسیار گسترده ای در انتخابات آمریکا اجرا شده است.

ترامپ در این مصاحبه 45 دقیقه ای که اولین مصاحبه وی پس از برگزاری انتخابات آمریکا به شمار می آید بار دیگر ادعاهای اثبات نشده خود درباره سیستم ر ای گیری و آرای پستی را بیان کرد.

رئیس جمهور مستقر در کاخ سفید در این مصاحبه نشان داد که هنوز آمادگی پذیرش شکست در انتخابات را ندارد و در حالی که قضات ایالت پنسیلوانیا دادخواست وی را به دلیل ناکافی بودن مدارک درباره تقلب در انتخابات رد نموده اند اما امید دارد که دیوان عالی به نفع وی رای دهند.

وی در پاسخ به سوالی در این باره که چگونه میخواهد ادعاهایش درباره تقلب را اثبات کند گفت: من میخواهد 125 درصد از انرژی ام را برای انجام این کار استفاده کنم.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر برگزار گردید. برآورد رسانه ها حاکی است جو بایدن با 306 رأی الکترال به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا انتخاب شده است. ترامپ 232 رأی الکترال به دست آورد. ترامپ از پذیرش نتیجه انتخابات خودداری نموده و شکایت هایی را درباره تقلب در فرایند رأی گیری در چند ایالت کلیدی بیان کرد. بیشتر این شکایت ها رد شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 556

به "ترامپ: از 125 درصد انرژی ام برای اثبات تقلب در انتخابات استفاده می کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: از 125 درصد انرژی ام برای اثبات تقلب در انتخابات استفاده می کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید