ابراز نگرانی مدیر پیشین سیا درباره فعالیت&zwnjهای ترامپ و حامیانش

به گزارش چه خبر آنلاین، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در ارتباط با کارزار دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای ارائه اطلاعات اشتباه، ابراز نگرانی کرد.

ابراز نگرانی مدیر پیشین سیا درباره فعالیت&zwnjهای ترامپ و حامیانش

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، جان برنان، مدیر پیشین سیا در تبادل نظر با شبکه تلویزیونی سی ان ان در ارتباط با کارزار دونالد ترامپ گفت: کریس کربز هر چه در توان داشت برای برگزاری یک انتخابات آزاد و عاری از مداخلات انجام داد و کار خارق العاده ای انجام داد؛ متأسفانه به سبب اظهارات دونالد ترامپ و دیگران، فکر می کنم اقدامات یک سری از افراد در راستای ایجاد مشکلاتی برای مقامات ما واقع شده است. برای همین خوشحالم که مقامات ایالت جورجیا قاطعانه در ارتباط با این موضوع صحبت کردند.

مجری برنامه سپس گفت جو دی جنوآ، دادستان سابق آمریکا و وکیل ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ اخیرا سخنا در سخنانی گفت: هر کسی همانند کریس کربز سبک مغز که فکر می نماید این انتخابات به خوبی پیش رفت، او را باید هدف قرار داد. نظر شما درباره این قبیل اظهارات چیست؟

برنان در پاسخ به این سوال گفت: قطعا این گونه است. سالهاست که جنوا در ارتباط با این گونه مسائل صحبت علیه افراد می نماید. این در حالی است که شمار زیادی از افراد سخنان او را جدی می گیرند. امیدوارم کاخ سفید بتواند در ارتباط با این موضوع به شیوه ای کاملا واضح صحبت و این گونه اظهار نظر ها را محکوم کند.

مجری برنامه سپس پرسید اگر ترامپ این شیوه را تغییر ندهد، چگونه دیگر مقامات حزب جمهوری خواه باید این گونه تئوری های توطئه را محکوم نمایند و سبب کاهش تنش ها شوند؟

برنان در پاسخ گفت: فکر می کنم مهم است که آن ها چنین اقدامی را انجام دهند. فکر می کنم متأسفانه آن ها منتظر دریافت چراغ سبز از کاخ سفید هستند. آن ها نباید منتظر بمانند. آن ها اکنون باید در این باره صحبت نمایند. اگر آن ها منتظرند تا دونالد ترامپ اقدامات لازم را در پیش بگیرد، باید برای همواره منتظر او بمانند.

مجری برنامه سپس پرسید نظر شما درباره سخنان دادستان کنونی آمریکا چیست؟

برنان گفت: خوشحالم که بیل بار اظهار داشت که تقلبی در این انتخابات روی نداد. بیل بار می داند که طی سه هفته آینده به یک شهروند عادی آمریکایی تبدیل می گردد. مطمئنم که افراد حرفه ای فعال در اف بی آی به او در این باره مشاوره هایی را ارائه داده اند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 582

به "ابراز نگرانی مدیر پیشین سیا درباره فعالیت&zwnjهای ترامپ و حامیانش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز نگرانی مدیر پیشین سیا درباره فعالیت&zwnjهای ترامپ و حامیانش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید