فریبا: بازیکنان استقلال نباید در لیگ برتر بی انگیزه باشند، برای رمضانی خوشحالم

به گزارش چه خبر آنلاین، پیشکسوت تیم استقلال گفت: در فوتبال اتفاقات زیادی رخ می دهد و به همین دلیل بازیکنان استقلال نباید در لیگ برتر بی انگیزه باشند.

فریبا: بازیکنان استقلال نباید در لیگ برتر بی انگیزه باشند، برای رمضانی خوشحالم

بهتاش فریبا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره رجحان یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در بازی معوقه از هفته بیستم لیگ برتر، گفت: در مجموع بازی قشنگی نبود، به خصوص در نیمه اول. بازی در هر دو نیمه کاملا در اختیار استقلال بود و این تیم موقعیت هایی بدست آورد اما استفاده نکرد. فاصله خطوط بین هافبک ها و مهاجمان استقلال در نیمه اول زیاد بود، اما رفته رفته این فاصله کمتر شد و یکی دو موقعیت بدست آوردیم که باز هم استفاده نکردیم.

وی اضافه نمود: در نیمه دوم و صحنه اخراج مدافع صنعت نفت آبادان، داور می توانست آوانتاژ دهد. بهترین داوران جهان این صحنه را ادامه بازی می دهند و سپس تصمیم می گیرند از چه کارتی برای بازیکن خطاکار استفاده نمایند. متأسفانه داوری ها به ضرر استقلال است و این بازی هم دو صحنه به ضرر این تیم رخ داد؛ اولی خطای پنالتی روی مهدی قایدی در نیمه نخست و دومی هم گلی که قایدی زد و آفساید اعلام شد. اگر چه باید صحنه های بازی دیده گردد، اما از نظر من، زمانی که بازیکن استقلال اقدام به شوت زدن می نماید، قایدی در آفساید قرار نداشت.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به گل آرمان رمضانی گفت: برای رمضانی خیلی خوشحالم که توانست گل بزند. روزی که او به استقلال آمد، بعضی ها انتقاد کردند، اما من گفتم روزی رمضانی به درد استقلال می خورد. خدا را شکر این رخ داد و گل قشنگی هم زد، گلی که سخت بود.

فریبا اعلام کرد: سه امتیاز بازی با صنعت نفت خیلی از نظر روحی - روانی برای استقلال حیاتی بود. استقلال نباید انگیزه اش را در لیگ برتر از دست دهد. قشنگی فوتبال به این است که قابل پیش بینی نیست. اگر چه باید تمرکز بازیکنان روی جام حذفی باشد، اما نباید در لیگ برتر بی انگیزه باشند. شاید اتفاقات فوتبال به استقلال یاری کند، چرا که هنوز چیزی معلوم نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 881

به "فریبا: بازیکنان استقلال نباید در لیگ برتر بی انگیزه باشند، برای رمضانی خوشحالم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریبا: بازیکنان استقلال نباید در لیگ برتر بی انگیزه باشند، برای رمضانی خوشحالم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید