استقلال ، فولاد 3 بر صفر می گردد؟، خطر بزرگ بیخ گوش فرهاد

به گزارش چه خبر آنلاین، باشگاه فولاد خواسته شرایط 2 بازیکن استقلالی که مقابل این تیم در هفته دوازدهم به میدان رفته معین گردد.

استقلال ، فولاد 3 بر صفر می گردد؟، خطر بزرگ بیخ گوش فرهاد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر در شرایطی به سرانجام رسید که استقلال در استادیوم آزادی با فزونی مقابل فولاد به یکه تازی اش در رقابت های لیگ برتر ادامه داد و با 28 امتیاز صدرنشین لیگ باقی ماند. با این حال، آنطور که در خبرها آمده، باشگاه فولاد بعد از بازی درخواست نموده شرایط 2 بازیکن استقلال تعیین گردد.

طبق داستانی که ورزش سه روایت نموده، فولادی ها نسبت به مسئله سربازی 2 مدافع استقلال مشکوک شده و اعتقاد دارند معافیت آن ها برای نرفتن به سربازی تمام شده است. محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی، 2 بازیکنی هستند که فولاد در نامه ای به سازمان لیگ فوتبال ایران، خواسته شرایط سربازی شان تعیین شده و در بیانیه ای پاسخ این درخواست ارائه گردد.

عنوان شده هر دو بازیکن فرصت بازی در استقلال را داشته و به عنوان مثال سیاوش یزدانی از معافیت تحصیلی اش استفاده نموده است. با این حال فولادی ها اعتقاد دارند معافیت این بازیکن به سرانجام رسیده و او باید دوران سربازی اش را بگذراند. حالا تعیینا این درخواست در شرایطی انجام شده که استقلال چندی پیش در پرونده شکایت از بازیکن گابنی گل گهر پا پیش گذاشت و نهایتا هم رای آن بازی که در زمین مسابقه بدون گل به تساوی رسید را 3 بر صفر کرد. تعیین نیست که اگر سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند سرباز باشند و در ترکیب قرار گرفته باشند آیا استقلال هم 3 بر صفر بازنده می گردد یا نه، ولی از آنجا که فولاد بلافاصله بعد از آن ملاقات، خواهان روشن شدن این شرایط شده، احتمالا در صورت اثبات ادعایش خواهان 3 بر صفر شدن بازی با استقلال است. اتفاقی که اگر رخ دهد می تواند شرایط را برای فرهاد مجیدی در کورس قهرمانی سخت کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1157

به "استقلال ، فولاد 3 بر صفر می گردد؟، خطر بزرگ بیخ گوش فرهاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال ، فولاد 3 بر صفر می گردد؟، خطر بزرگ بیخ گوش فرهاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید