تیرماه مجذوب کننده پرسپولیس با 5 بازی خاص!

به گزارش چه خبر آنلاین، خبرنگاران: پرسپولیس مهیا می گردد تا تیرماه پرهیجانی را سپری کند. این تیم که فعلا در رقابت های لیگ برتر با 2 امتیاز اختلاف صدرنشین است باید در همین در دو جام به میدان برود: لیگ و جام حذفی.

تیرماه مجذوب کننده پرسپولیس با 5 بازی خاص!

به گزارش خبرنگاران، بازی های تیرماه پرسپولیس از همین فردا آغاز می گردد و این تیم باید برابر گل گهر به میدان برود تا اولین بازی اش در تقابل با مربیان استقلالی را انجام دهد! موضوع از این قرار است که هر 5 بازی تیرماه پرسپولیس برابر مربیانی است که قبلا برای استقلال بازی نموده و دو نفر از آن ها قبلا سابقه راهنمایی استقلال را هم داشته اند.

سرمربی گل گهر امیرقلعه نویی است؛ بازیکن و سرمربی سابق استقلال. گل گهر در این فصل تیم خوبی بسته، ولی شکست برابر استقلال در هفته گذشته آن ها را از کسب سهمیه دور کرد. بعد از گل گهر، پرسپولیس باید 15 تیر به اهواز برود و با فولاد مصاف دهد؛ دومین ملاقات سخت پرسپولیس در این ماه مقابل جواد نکونام کاپیتان سابق استقلال است. نکونام از زمان پیوستن به فولاد این تیم را متحول نموده و سال جاری هم شانس دریافت سهمیه لیگ قهرمانان را دارد. فولاد این هفته به نفع پرسپولیس عمل کرد و سپاهان را متوقف کرد.

سومین جدال با چهره های استقلالی روز 19 تیر انجام می گردد و این بار پرسپولیس در استادیوم آزادی میزبان آلومینیوم اراکی است که علیرضا منصوریان، کاپیتان و سرمربی سابق استقلال را به اسم سرمربی در اختیار دارد. به گزارش خبرنگاران، آلومینیوم هم این روز ها در کوشش برای دریافت سهمیه لیگ قهرمانان است. نکته مهم این بازی اینکه قبل از دربی حساس جام حذفی برگزار می گردد که شاید مربیان پرسپولیس را به فکر بیندازند تا از سیستمی متفاوت استفاده نمایند.

دربی تابستانی برای پرسپولیس

اگرچه سه ملاقات قبلی که درباره شان صحبت شد برای تعیین سرنوشت پرسپولیس در لیگ برتر حائژ اهمیت است، ولی قاعدتا هیچ کدام حیثیتی تر از ملاقاتی که قرار است 24 تیر برگزار گردد نیست. در این روز پرسپولیس باید به مصاف استقلال برود تا تکلیف تیم صعود نماینده از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تعیین گردد. به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس در لیگ استقلال را شکست داده، ولی سال گذشته در همین مقطع به فرهاد مجیدی باخته است و انگیزه زیادی برای جبران دارد.

پایان، آخرین بازی تیرماه پرسپولیس هم برابر ماشین سازی است که یک استقلالی دیگر راهنماییش را به عهده دارد: علیرضا اکبرپور. روی کاغذ، این بازی ساده ترین ملاقاتی است که شاگردان یحیی گل محمدی در تیرماه دارند، ولی مشکل اینجاست که همین بازی هم خارج از خانه برگزار می گردد و می تواند سختی های خاص خودش را داشته باشد.

یک ماه و 5 بازی می تواند برنامه ریزی یحیی گل محمدی را فشرده تر از قبل کند به ویژه اینکه پای دو جام و البته 5 چهره مختلف استقلالی هم در میان باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 917

به "تیرماه مجذوب کننده پرسپولیس با 5 بازی خاص!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیرماه مجذوب کننده پرسپولیس با 5 بازی خاص!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید