طرح های ایرانی لباس در جشنواره بین المللی پوشش اسلامی و دریافت عنوان برتر

به گزارش چه خبر آنلاین، طرح های ایرانی لباس ارائه شده در جشنواره بین المللی پوشش اسلامی که در مرکز روسیه برگزار گردید، عنوان برتر دیپلم افتخار را کسب کرد.

طرح های ایرانی لباس در جشنواره بین المللی پوشش اسلامی و دریافت عنوان برتر

از میان 100 شرکت کننده طرح های اسلامی لباس از کشورهای مختلف، همراز دیده خانی طراح ایرانی توانست دیپلم افتخار واندی گروپ (wandi group) برگزارکننده این جشنواره را بابت ارائه بهترین نمونه از اصالت های شرقی و ایرانی را دریافت کند.

کاربرد نمادها و اصالت شرقی، تنوع در رنگ بندی، استفاده از نقوش اصیل ایرانی و پارچه های متنوع، از مهمترین دلایل هیات داوران در انتخاب شرکت کننده ایرانی اعلام شد و دیپلم افتخار به دیده خانی اهدا شد.

نمایشگاه سه روزه لباس و پوشش های ایرانی- اسلامی ویژه فصل بهار در مجموعه نمایشگاهی کراسنایا اکتیابر در مسکو میزبان نمایندگانی از 25 کشور اسلامی و پنج جمهوری فدراسیون روسیه بود.

هدف از برگزاری این جشنواره که غیرمسلمانان نیز شرکت گسترده ای در آن داشتند، ارائه جدیدترین و به روزترین طرح ها و لباس ها از بهترین برندهای بین المللی در عرصه پوشش اسلامی و ترویج سبک زندگی بر اساس فرهنگ و مفاهیم اسلام اعلام شده است.

دیده خانی، همکار کارگروه ساماندهی مد و لباس ایران و برگزیده جشنواره لباس اسلامی مسکو اعلام کرد که سبک کار ارائه شده که به عنوان طرح های برتر مورد توجه نهاده شد، تلفیقی از سبک ایرانی و تاتار است که از اجزای اصیل همانند قلمکاری، طرح شاه عباسی، سوزن دوزی بلوچستان و نقاشی با دست استفاده شده است.

این طراح ایرانی در خصوص حضور خود در جشنواره لباس اسلامی مسکو گفت که موفقیت حضور در این جشنواره با معرفی پوشش لباس ایرانی و اسلامی، نشانه ارزش والای فرهنگ، سنت و ارزش های ما و در کل سبک زندگی ایرانی است.

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1141

به "طرح های ایرانی لباس در جشنواره بین المللی پوشش اسلامی و دریافت عنوان برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های ایرانی لباس در جشنواره بین المللی پوشش اسلامی و دریافت عنوان برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید