سه هزار فعال گردشگری در قشم از شیوع کرونا آسیب دیده اند

به گزارش چه خبر آنلاین، ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، سه هزار فعال گردشگری در قشم از شیوع کرونا آسیب دیده اند.

سه هزار فعال گردشگری در قشم از شیوع کرونا آسیب دیده اند

علیرضا نصری، فرماندار قشم در ملاقات با امام آدینه قشم اضافه نمود: هم اکنون حدود 60 درصد از مراکز اقامتی جزیره تعطیل و تردد خودرو و توریست ممنوع است.

وی ادامه داد: بعلاوه بیش از 305 هزار متر مربع فضای تجاری ایجاد شده که این امر براساس پیشبینی پنج میلیون مسافر و توریست در طول سال تحقق پیدا نموده است و امروز فعالان حوزه تجارت در قشم دچار مشکل شده اند.

فرماندار قشم توضیح داد: بر این اساس بانکها می توانند با استفاده از ظرفیت های استانی و کشوری به یاری فعالان مالی شهرستان بشتابند.

وی اضافه نمود: بخشش سود و جریمه تسهیلات، مشارکت در یاری های مومنانه و یاری های کارمندان در امور خیر بعضی از فعالیت هایی است که بانک ها می توانند در شرایط کنونی انجام دهند.

نصری ادامه داد: یاری به خانوده های درگیر با بیماری کرونا، به نوعی یاری به جامعه هم محسوب می گردد، زیرا با این یاری ها افراد ملزم به رعایت دستورالعمل ها می شوند و افراد درگیر این بیماری مجبور به شکست قرنطینه برای امرار معاش نمی شوند.

وی اظهار کرد: در شرایط کنونی که حفظ اشتغال های فعلی و ایجاد فرصت های شغلی تازه مشکل است، بانک ها می توانند با تسهیلگری در برطرف موانع فراوری و پشتیبانی از آن گامهای موثری بردارند.

فرماندار قشم: اضافه نمود: بانک ها باید مسئولیت اجتماعی خود را در قبال محرومان و مستضعفان انجام دهند و این فعالیت ها هم باید برجسته شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 987

به "سه هزار فعال گردشگری در قشم از شیوع کرونا آسیب دیده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه هزار فعال گردشگری در قشم از شیوع کرونا آسیب دیده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید