انتظارات طرفداران باعث ایجاد چالش می گردد

به گزارش چه خبر آنلاین، مورایس گفت: انتظارات طرفداران می تواند چالش هایی را به وجود آورد.

انتظارات طرفداران باعث ایجاد چالش می گردد

ژوره مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری قبل از ملاقات با نساجی مازندران اظهار کرد: من در خصوص مسابقات لیگ اطلاعات زیادی ندارم، اما نساجی تیم محترمی است. وقتی مردم انتظارت زیادی دارند، حس و حال آن ها را درک می کنم و این می تواند چالش هایی را ایجاد کند.

مورایس اضافه نمود: باید خوب عمل کنیم و انتظارات پایین تر باشد تا بتوانیم روی کار خود تمرکز کنیم و امیدوارم طرفداران و بازیکنان شاد باشند.

سرمربی سپاهان توضیح داد: نمی دانم فردا چه اتفاقی خواهد افتاد، اما می دانیم نساجی تیم خوب و قابل احترامی است و می توانم بگویم کارم را پیش خواهم برد و بازیکنان می دانند که چه کاری باید انجام دهند.

او ادامه داد: انتظارات پایین به این معنی نیست که بلند پرواز نخواهیم بود. خود ما هر روز می خواهیم که بهتر باشیم و نمی دانیم در لیگ یا بازی بعدی که فردا است چه اتفاقی خواهد افتاد، اما به میزان کافی آماده هستیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

مورایس گفت: بازیکنان جوان انرژی بالایی دارند و من از بازیکنان جوان لذت می برم و هر بازی از آن ها استفاده می کنم چرا که استفاده از بازیکنان جوان یک چالش واضح است و بازیکن باید به کیفیتی برسد تا در ترکیب قرار بگیرد و مطمئن باشید روزی از آن ها استفاده می کنیم که بتوانند به تیم یاری نمایند.

سرمربی سپاهان درباره حضور تماشاگران گفت: من در ایران هستم و به قوانین احترام می گذارم و می توانم بگویم که حضور طرفداران هیجان انگیز خواهد بود و آرزو دارم این اتفاق روزی رخ دهد و بتوانیم از حضور تماشاگران استفاده کنیم.

او درباره تفاوت های فوتبال ایران و اروپا بیان نمود: من با تجربیات خودم اینجا هستم تا به تیم سپاهان یاری کنم و این دلیلی است که من اینجا هستم. من باور دارم به این که برای چه کاری اینجا هستم و می توانم با استفاده از تجربیاتم در اینجا یا هر کجای دنیا به تیمی که تحت نظر من است یاری کنم.

مورایس درباره امکانات فوتبال در ایران گفت: در کشوری هستیم که شور و علاقه به فوتبال در ایران زیاد است و با توجه به این شور و علاقه می تواند امکانات بهتر از این باشد.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 مرداد 1401 بروزرسانی: 27 مرداد 1401 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1329

به "انتظارات طرفداران باعث ایجاد چالش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظارات طرفداران باعث ایجاد چالش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید