ابراهیم شکوری: با دل و جان مقابل رقبا صف آرایی می کنیم

به گزارش چه خبر آنلاین، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس می گوید شرایط میزبانی هند در لیگ قهرمانان آسیا مناسب نیست.

ابراهیم شکوری: با دل و جان مقابل رقبا صف آرایی می کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ابراهیم شکوری درباره آخرین شرایط پرسپولیس بعد از پیروزی برابر الوحده امارات گفت: با همت کلیه اعضای باشگاه، مربیان، بازیکنان و همه اعضای تیم شرایط خیلی خوبی را داریم و پیروزی خیلی خوبی به دست آوردیم. در شرایط سختی که در کشور هند وجود دارد بازیکنان با غیرت و تعصب خودشان پیروزی خوبی به دست آوردند که ما از همین جا از آن ها تشکر می کنیم. بازیکنان ما کاملا حرفه ای هستند و می دانند چطور رفتار و بازی کنند تا دل هواداران شاد شود.

او درباره شرایط بد آب و هوایی شهر گوآ در هند هم گفت: هوا در گوآ بسیار گرم و شرجی است. برای بازی دیروز من فکر می کنم حدود 82 درصد رطوبت هوا بود که این شرایط کار را برای بازیکنان سخت می کند. شرایطی که ما در کشور هند تجربه می کنیم با آن چیزی که در امارات، قطر یا ایران تجربه کرده ایم متفاوت است. در این زمینه مسئولان AFC باید پاسخ دهند که چرا هند را به عنوان میزبان انتخاب کرده اند. البته آن ها به ما گفته اند که برای توسعه فوتبال چنین تصمیمی اتخاذ شده، اما با این حال من فکر می کنم می شد جای بهتری را در نظر بگیرند. با این حال باید بگویم بازیکنان ما بسیار حرفه ای هستند و به خوبی می دانند که در این شرایط سخت چه کار کنند که بهترین عملکرد را داشته باشند.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا نامه هایی که پیش از سفر تیم باشگاه ارسال کرده بود باعث شده شرایط میزبانی و همین طور بهداشتی بر اردوی تیم بهتر شود گفت: کادر مدیریتی باشگاه با توجه به تجاربی که از گذشته داشت همه موارد را پیش بینی کرده بود و الزاماتی که باید رعایت می شد را برای AFC ارسال کرده بود، اما باید بپذیریم شرایط در اینجا خوب نیست، در دیداری که با مدیران باشگاه الریان هم داشتم آن ها هم نسبت به شرایط بد گله مند بودند و اعتراض و شکایت خودشان را به AFC اعلام کردند، اما نمی توانیم کاری بکنیم و الان تیم در اینجا حضوردارد و باید تمام تمرکز مان روی بازی ها باشد تا برای افتخار آفرینی برای پرچم ایران بجنگیم. این کار را بازیکنان ما به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. البته من برای سایر کنندگان ایران هم در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم با درخشش برای مسابقات برای پرچم ایران افتخارآفرینی کنند.

او درباره اینکه یحیی گل محمدی به رعایت مسائل بهداشتی اعتراض کرده است هم گفت: ما در اینجا هرسه روز یک بار تست می دهیم، اما نکته مهم این است که پروتکل هایی که میزبان های قبلی مثل قطر رعایت می کردند اینجا رعایت نمی شود. در واقع ما در قطر یا حتی در ایران یک حباب قرنطینه داشتیم، اما اینجا چنین چیزی را شاهد نیستیم. با این حال از بازیکنان و کادر فنی و همه اعضای تیم خواستیم که خودشان به دقت از خودشان مراقبت کنند. تا اینجا که مسئله ای پیش نیامده و امیدواریم تا سرانجام مسابقات هم مسئله ای پیش نیاید.

شکوری در ادامه در پاسخ به سوالی درباره آخرین شرایط فرشاد فرجی و سعید آقایی هم گفت: تست کرونای این دو بازیکن همچنان مثبت است و نمی توانیم الان آن ها را به هند بیاوریم. با کمک کادر پزشکی و کادر مدیریت در تهران شرایط این دو بازیکن را رصد می کنیم و به محض اینکه تست آن ها منفی شود شرایط حضورشان در هند را مهیا می کنیم، اما تا امروز چنین اتفاقی رخ نداده است.

او در ادامه درباره اینکه پرسپولیس باید سه روز یک بار برابر رقبا بازی کند نیز گفت: قطعا شرایط بسیار سخت است. چون در این شرایط به خاطر فاصله زمانی کم، ریکاوری بازیکنان سخت می شود. ما اینجا با شرایط بد آب و هوایی هم روبرو هستیم و شرجی بودن هوا انرژی بیشتری از بازیکنان می گیرد، اما همانطور که گفتم ما بازیکنان حرفه ای داریم که به خوبی می دانند در این شرایط چطور خود را ریکاوری و آماده مسابقه کند.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در سرانجام درباره اینکه آیا فکر می کند دوباره این تیم بتواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند گفت: ما به عنوان فینالیست فصل گذشته در این رقابت ها حاضر شدیم و این مساله کار ما را سخت تر می کند. چون هر تیم مقابل پرسپولیس قرار می گیرد سعی می کند با تمام توان مقابل ما قرار بگیرد تا نتیجه بگیرد، اما با این حال ما پرسپولس هستیم و حمایت 40 میلیون هوادار را احساس می کنیم. مطمئنا در این شرایط بازیکنان ما با بهترین شرایط خود را برای بازی ها آماده می کنند و با دل و جان مقابل رقبا صف آرایی می کنند تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

ایسنا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 801

به "ابراهیم شکوری: با دل و جان مقابل رقبا صف آرایی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیم شکوری: با دل و جان مقابل رقبا صف آرایی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید