پیغام جدید استوکس: نمی آیم اما باید پولم را بدهید

به گزارش چه خبر آنلاین، مهاجم ایرلندی پرحاشیه پرسپولیس با وجود غیبت طولانی مدت خود و عدم بازگشت به ایران خواستار دریافت به جامانده قراردادش شد.

پیغام جدید استوکس: نمی آیم اما باید پولم را بدهید

به گزارش خبرنگاران به نقل ازمهر، باشگاه پرسپولیس در جابجایی زمستانی اقدام به جذب آنتونی استوکس برای نیم فصل با مبلغ 250 هزار دلار کرد. قراردادی گرانقیمت که سرخپوشان را موظف کرد مبلغ 150 هزار دلار در همان زمان امضای قرارداد به مهاجم ایرلندی خود بدهد.

استوکس نیز پس از تنها 65 دقیقه بازی کردن با پیراهن پرسپولیس، به بی انضباطی های همیشگی خود پرداخت. او پس از بازی پرسپولیس مقابل الشارجه امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مرخصی دو روزه ای از یحیی گل محمدی گرفت تا در دبی امارات مانده و استراحت کند. با این حال استوکس حاضر به بازگشت نشد تا پس از گذشت 5 ماه همچنان از حضور در تمرینات پرسپولیس سر باز بزند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نیز قید این بازیکن را زد و او را از لیست بازیکنان خود در ادامه رقابت های فصل جاری کنار گذاشت. باشگاه پرسپولیس نیز قرارداد با استوکس را فسخ کرد و در نامه ای به او این موضوع را خاطرنشان کرد.

آنتونی استوکس نیز دو بار پاسخ نامه های پرسپولیس را داده که در نوع خود جالب توجه است. وکیل مهاجم ایرلندی سابق پرسپولیس در نامه اول خود خواستار دریافت مطالبات به جامانده استوکس از باشگاه شده است. او در نامه ای دیگر نیز غیبت استوکس را به دلیل نبود پرواز از اروپا به ایران بخاطر بیماری کرونا عنوان نموده است. این در حالی است که باشگاه حاضر به تهیه بلیت این مهاجم به وسیله کشور قطر نیز بوده است اما استوکس آن را قبول نکرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 293

به "پیغام جدید استوکس: نمی آیم اما باید پولم را بدهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام جدید استوکس: نمی آیم اما باید پولم را بدهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید