یواس ای تودی: ترامپ بزرگترین مانع برای شکست کروناست

به گزارش چه خبر آنلاین، ستون نویس روز نامه یو اس ای تودی امروز در یادداشتی، ترامپ را بزرگترین مانعی دانست که بر سر راه آمریکا برای مقابله با ویروس کرونا قرار گرفته است.

یواس ای تودی: ترامپ بزرگترین مانع برای شکست کروناست

به گزارش گروه بین الملل خبر گزاری فارس، یادداشت تندی که امروز در وبگاه یواس ای تودی علیه ترامپ منتشر شد، رئیس جمهور آمریکا را به عنوان یکی از بزرگترین موانع برای مقابله با ویروس کرونا در این کشور دانست. نویسنده این یادداشت از جمهوری خواهان درخواست کرد که این رئیس جمهور را برای منافع آمریکا برکنار کنند.

جیسون ساتلر ستون نویس روزنامه یو اس ای تودی در این یادداشت نوشت، اگر جمهوری خواهان واقعاً می خواهند مشاغل در آمریکا باز گشایی شود، وظیفه آنان این است که ترامپ را هم اکنون بر کنار کنند.

ستون نویس پایگاه یواس ای تودی در ادامه یادداشت خود نوشت، در حالی که تصور اینکه حزب جمهوری خواه و حامیان میلیاردر آنها، ترامپ را وادار به استعفا و یا وی را از شرکت در انتخابات 2020 منصرف کنند، مانند یک داستان خیالی است، اما از لحاظ علمی این اتفاق می تواند رخ دهد. این اتفاق مانند امید واری برای ساخت یک واکسن مطمئن برای ویروس کرونا نیست.

ساتلر در این یادداشت مستنداتی را ارائه می کند که نشان می دهند چگونه نیاز بیمار گونه ترامپ به تمجید و توجه، توانایی و قدرت آمریکا در مقابله با این بیماری را سرکوب کرده است؛ به خصوص هنگامی که این رئیس جمهور واقعیت این بیماری را انکار کرد تا خود را خوب جلوه دهد.

این ستون نویس در سرانجام یادداشت خود نوشت، موضوع مهم تر این است که ما درجا زده ایم؛ زیرا ترامپ منافع خود را به سلامتی آمریکایی ها ترجیح داد و پاسخ ما نیز همیشه با دستاورد های سیاسی و چاپلوسی های وی محدود خواهد شد. اگر فرد قدرتمندی مانند او (ترامپ) وقت خود را برای بازگو کردن تبلیغات دولت چین و کم اهمیت جلوه دادن تهدید ویروس کرونا صرف نکرده بود، هرگز متوجه نمی شدیم که سال 2020 چگونه از آب در می آمد.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 193

به "یواس ای تودی: ترامپ بزرگترین مانع برای شکست کروناست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یواس ای تودی: ترامپ بزرگترین مانع برای شکست کروناست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید