کارشناس اوکراینی: فاجعه انتقال زاهدی اشتباه عظیم مدیران المپیک دونتسک است

به گزارش چه خبر آنلاین، یک کارشناس فوتبال اوکراین مدیران باشگاه المپیک دونتسک را در ماجرای انتقال شهاب زاهدی مورد انتقاد قرار داد.

کارشناس اوکراینی: فاجعه انتقال زاهدی اشتباه عظیم مدیران المپیک دونتسک است

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت دینامو اوکراین، ویکتور واتسکو در خصوص فاجعه به وجود آمده پیرامون بهترین گلزن نیم فصل لیگ برتر اوکراین و کنار گذاشته شدنش از تیم اصلی المپیک دونتسک گفت: این یک رفتار بد از سوی باشگاه المپیک دونتسک است. نمی توانم درک کنم یک قرارداد محترمانه در فوتبال را چگونه تفسیر می نمایند. می دانم یک قرارداد در فوتبال به صورت سیاه و سفید با مهر و امضا چیست. المپیک دونتسک می بایست در راستای قرارداد محترمانه یک سال پیش از انتها همکاری با شهاب زاهدی قراردادش را تمدید می کرد و در همین دوره او را می فروخت.

این کارشناس فوتبال اوکراین اضافه کرد: ما به طور دقیقی شرایط اقتصادی شهاب زاهدی را پس از انتها قراردادش با المپیک دونتسک می دانیم، البته این بازیکن پس از انتقالش به زوریا لوهانسک دستمزد بیشتری دریافت خواهد نمود. همچنین شانس بازی در لیگ اروپا را دارد. زوریا یک تیم خوب با ایده های عظیمی است. بنابراین آیا شهاب زاهدی با انتقالش به این تیم گام اشتباهی بر می دارد؟ این یک اشتباه عظیم مدیران المپیک دونتسک است. آیا به دنبال قرارداد محترمانه ای هستید؟ قرارداد زاهدی را یک سال دیگر تمدید کنید تا توپ در زمین شما باشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 664

به "کارشناس اوکراینی: فاجعه انتقال زاهدی اشتباه عظیم مدیران المپیک دونتسک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارشناس اوکراینی: فاجعه انتقال زاهدی اشتباه عظیم مدیران المپیک دونتسک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید