رونمایی از تیم های قدرتمند آسیا به وسیله کنفدراسیون والیبال آسیا، ایران و ژاپن تقابل مجذوب کننده

به گزارش چه خبر آنلاین، کنفدراسیون والیبال آسیا معتقد است که تیم های ایران، ژاپن، کره و چین قدرت های آسیایی بوده که در رقابت های قهرمانی آسیا توان و قدرت خود را پررنگ تر از تیم های دیگر نشان خواهند داد.

رونمایی از تیم های قدرتمند آسیا به وسیله کنفدراسیون والیبال آسیا، ایران و ژاپن تقابل مجذوب کننده

به گزارش خبرنگاران، بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از 21 تا 28 شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار می گردد که تیم ملی والیبال ایران به اسم مدافع اسم قهرمانی، در صدر گروه B قرار گرفته است و با تیم های پاکستان، تایلند و هنگ کنگ هم گروه شده است.

کنفدراسیون والیبال آسیا در گزارشی به توضیح این رقابت ها پرداخت و نوشت: به علت رتبه بندی حال حاضر در دنیا، به نظر می رسد که تنها ژاپن و ایران در منطقه امن باقی خواهند ماند و فرصت هایی به هر دو داده می گردد تا شانس صعود به رقابت های دنیای را کسب نمایند. تیم های دیگر به سختی می توانند به رتبه بندی برای صعود به مسابقات قهرمانی دنیا تکیه نمایند و بنابراین، ملاقات آسیایی در ژاپن در حال تبدیل شدن به یکی از رقابتی ترین بازی هایی است که همه تیم های شرکت نماینده باید نهایت کوشش خود را برای دستیابی به موفقیت انجام دهند. دو تیم برتر این رقابت ها در مسابقات دنیای روسیه حضور پیدا خواهند کرد.

کنفدراسیون والیبال آسیا ادامه داد: بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی مردان بزرگسال آسیا در ژاپن و در چیبا پورت آرنا با گنجایش 7512 نفر و در فوناباشی آرنا با گنچایش 4636 نفر برگزار می گردد. در 20 دوره گذشته قهرمانی آسیا تنها پنج تیم مختلف اسم قهرمانی را کسب نموده اند. ژاپن 9 قهرمانی، کره 4 قهرمانی، چین و ایران 3 قهرمانی و استرالیا یک قهرمانی به دست آورده است. در دوره قبلی و در سال 2019 این مسابقات در تهران برگزار گردید زمانی که تیم میزبان (ایران) پس از پیروزی قاطع 3 بر 0 مقابل استرالیا در آخرین ملاقات، قهرمان مسابقات شد. ژاپن پس از پیروزی 3 بر یک مقابل کره در ملاقات پلی آف، مقام سوم و مدال برنز را از آن خود کرد.

طبق اعلام کنفدراسیون آسیا همه چیز برای بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در چیبا و فوناباشی ژاپن آماده شده است.

کنفدراسیون والیبال آسیا نوشت: انتظار می رود ایران، ژاپن، کره و چین قدرت های آسیایی خود را در مسابقات قهرمانی آسیا پررنگ تر نشان دهند اما تیم های قدرتمندی مانند قطر، هند، چین تایپه، استرالیا و قزاقستان آماده چالش های قوی علیه آنها هستند. ژاپن و ایران تنها دو تیم آسیایی بودند که امسال در توکیو 2020 با یکدیگر رقابت کردند. ژاپن در امسال با رجحان 3 بر صفر در لیگ ملت های والیبال و 3 بر 2 در بازی های مقدماتی المپیک 2020 توکیو، قهرمان آسیا یعنی ایران را شکست داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 995

به "رونمایی از تیم های قدرتمند آسیا به وسیله کنفدراسیون والیبال آسیا، ایران و ژاپن تقابل مجذوب کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از تیم های قدرتمند آسیا به وسیله کنفدراسیون والیبال آسیا، ایران و ژاپن تقابل مجذوب کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید