پیش بینی عبور اوج مصرف برق از خط قرمز در 24 ساعت آینده

به گزارش چه خبر آنلاین، به گزارش خبرنگاران، غلامعلی رخشانی مهر، معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: با توجه به نقشه های هواشناسی ، دمای هوا در 24 ساعت آینده در بیشتر نقاط کشور روبه افزایش است و این موضوع باعث افزایش شدید مصرف برق خواهد شد.

پیش بینی عبور اوج مصرف برق از خط قرمز در 24 ساعت آینده

وی با پیش بینی رشد 20 درصدی مصرف برق نسبت به هفته گذشته، اظهار کرد: از همه ظرفیت ها برای جلوگیری از بروز خاموشی استفاده خواهیم کرد.

معاون هماهنگی توزیع توانیر خاطرنشان کرد: بازرسی از اداره های پرمصرف آغاز شده و این اقدام فردا نیز با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت و به همین دلیل برق اداره هایی که مصرف خود را به 50 درصد کاهش ندهند، قطع خواهد شد.

براساس اعلام پایگاه خبری شرکت مادرتخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران(توانیر)، رخشانی مهر همچنین با اشاره به نقش مشترکان صنعتی و کشاورزی در کنترل مصرف برق، از آنان خواست، فردا (چهارشنبه) همکاری های خود با صنعت برق را در ساعت های اوج بار (12 تا 18) بیشتر کنند.

دبیرستاد راهبری اوج بار همچنین از مشترکان خانگی نیز خواست تا مصرف خود را تا حد امکان کاهش دهند و از بروز خاموشی های احتاقتصادی جلوگیری کنند.

براساس تازه ترین گزارش شرکت مدیریت شبکه برق ایران روز گذشته میزان مصرف برق کشور در ساعت 12 و 53 دقیقه به 56 هزار و 565 مگاوات رسید.

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 877

به "پیش بینی عبور اوج مصرف برق از خط قرمز در 24 ساعت آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی عبور اوج مصرف برق از خط قرمز در 24 ساعت آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید