پوچتینو: نیمه اول خوبی مقابل بوردو داشتیم، پیشرفت ریکاوری نیمار مطلوب است

به گزارش چه خبر آنلاین، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام ضمن ابراز رضایت از پیروزی شاگردانش مقابل بوردو، شرایط ستاره برزیلی اش را هم تشریح کرد.

پوچتینو: نیمه اول خوبی مقابل بوردو داشتیم، پیشرفت ریکاوری نیمار مطلوب است

به گزارش خبرنگاران، مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته بیست وهشتم لوشامپیونه فرانسه در خانه بوردو به رجحان یک بر صفر دست یافتند و با صعود به رده دوم جدول رده بندی این رقابت ها، فاصله شان را هم با لیل صدرنشین به دو امتیاز کاهش دادند، پس از این ملاقات گفت: به نظرم ما بازی را عالی آغاز کردیم و نیمه اول خوبی داشتیم. در نیمه دوم بوردو اما بازی سرعتی از خود ارائه داد و ما را کمی به دردسر انداخت اما سپس ما کنترل بازی را در اختیار گرفتیم. ما عالی دفاع کردیم و از عملکرد تیم خیلی رضایت دارم.

وی اضافه نمود: می دانیم که 10 بازی دیگر تا سرانجام فصل باقی مانده و می دانیم که با پیروزی در تمامی بازی های خود که شامل رویارویی مستقیم با مدعیان قهرمانی می گردد، به قهرمانی خواهیم رسید. با توجه به تجربه ای که از سال ها حضور در این حرفه دارم، اما می دانم که باید شکیبا باشیم.

سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن همچنین درباره شرایط ستاره برزیلی تیمش گفت: ما پنچشنبه شرایط بازیکنان مان را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد و می دانیم که چند بازیکن مان می توانند ریکاوری نمایند که این خبر خوبی پیش از بازی یکشنبه با برست است. پیشرفت ریکاوری نیمار هم مطلوب است و در چند روز آینده شرایط او را آنالیز خواهیم کرد تا ببینیم که آیا او آماده بازی است یا خیر.

پاری سن ژرمن پس از بازی شنبه شب با برست در جام حذفی فرانسه، باید خود را برای بازی چهارشنبه شب با بارسلونا در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده کند. نیمار بازی رفت دو تیم را که با رجحان 4 بر یک PSG همراه شد را به دلیل مصدومیت از دست داده بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 722

به "پوچتینو: نیمه اول خوبی مقابل بوردو داشتیم، پیشرفت ریکاوری نیمار مطلوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: نیمه اول خوبی مقابل بوردو داشتیم، پیشرفت ریکاوری نیمار مطلوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید