تور اروپا: شهرهای دوست داشتنی اروپا (قسمت اول)

به گزارش چه خبر آنلاین، شهرهای مجذوب کننده برای توریستان اروپا

سفر آن هم از نوع اروپایی اش آنقدر وسوسه انگیز هست که چند ماه پس اندازتان را به آن اختصاص دهید. به خصوص اگر مثل خیلی از ما زندگی کارمندی شما را به ستوه آورده باشد و بخواهید چند روزی را دور از چهره زیبای رییس تان سپری کنید. کارشناسان توریستی اسامی 10 مقصد برتر توریستی اروپا را که قادر هستند بیشترین اندازه توریست را در سال 2016 جذب کنند، با خبرنگاران همراه باشید تا در ادامه با این شهرها آشنا شویم.

تور اروپا: شهرهای دوست داشتنی اروپا (قسمت اول)

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

  • آمستردام در هلند

    شهر آمستردام تمام ویژگی های یک کلان شهر را دارد، اما به قدری کوچک است که می توانید با یک دوچرخه در آن رفت و آمد کنید. ساختمان های زیبا و پل های متعدد بر روی رودخانه یک حس دوست داشتنی اقامت در روستا را به ما اقاء می نماید، اما از طرفی هم تماشای موزه های مدرن آن نیز خالی از لطف نیست. آمستردام تاریخی کهن را در معماری روز دنیا یدک می کشد.

  • لندن در انگلستان

    افراد بسیاری از سراسر دنیا برای گردشگری، زندگی و یا کار روانه لندن می شوند. موزه بریتانیا، نگارخانه ملی و موزه تاریخ طبیعی لندن، موزه علوم، موزه ویکتوریا، موزه مادام توسو و برج لندن از جمله دیدنی های معروف و تماشایی این شهر به شمار می آید. بعلاوه انواع کافه های و رستوران های زیبا در این شهر پتانسیل جذب گردشگران را دارد. لندن در چند دهه اخیر یکی از توریستی ترین شهرهای دنیا بوده است.

  • پاریس در فرانسه

    پاریس یکی از زیباترین شهرهای دنیا است که به عروس شهرهای دنیا معروف شده است. نمای طلایی رنگ، عمارت های مشهور، رنگ های زنده و روستاهای اطراف آن چشم هر بیننده ای را مجذوب خود می نماید. در ورای نماهای تاریخی و زیبای شهر، پژوهشگاه ها و دانشگاه های فوق پیشرفته ای را در این شهر زیبا می بینیم. گرچه پاریس شهری کاملا توریستی است، اما جمعیت ساکن زیادی نیز دارد. در قلب این شهر، دیگر هیچ جای خالی برای سکونت وجود ندارد و مردم با شوق زیادی در آن روزگارشان را سپری می نمایند.

  • بارسلونا در اسپانیا

    بارسلونا پس از مادرید، دومین شهر بزرگ اسپانیا و مهم ترین بندر این کشور است. این شهر به طور کلی موزه ای است برای نمایش معماری سبک های مختلف از جمله معماری گوتیک. انواع کلیساها و موزه ها و بعلاوه کنار ساختمان ها و رنگ های زنده شهر می توانند روزها و خاطرات زیبایی را برای شما رقم بزنند. این شهر هفت ساحل فریبنده نیز دارد که می توانید در آفتاب مطبوع آن لم دهید و لذت ببرید. رستوران های بارسلونا از نظر کیفیت تقریبا در تمام اروپا بی رقیب است. شهری قدیمی با محیطی هنری، ورزشی، علمی و بعلاوه فرهنگی که می تواند روزهای خوشی را برای شما ارمغان آورد.

منبع: الی گشت
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1204

به "تور اروپا: شهرهای دوست داشتنی اروپا (قسمت اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: شهرهای دوست داشتنی اروپا (قسمت اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید