پراکنش مقاوم سازی سطح لرستان یکنواخت نیست

به گزارش چه خبر آنلاین، خبرنگاران/لرستان مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: میانگین مقاوم سازی منازل روستایی استان یکنواخت نیست.

پراکنش مقاوم سازی سطح لرستان یکنواخت نیست

مسعود رضایی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: پراکنش مقاوم سازی سطح لرستان یکنواخت نیست بطوریکه در برخی مناطق استان درصد مقاوم سازی بالای داشته و دربرخی نیز نزدیک به 100 درصد هست.

وی با بیان اینکه در برخی شهرستان ها مقاوم سازی نزدیک به 100 درصد است، توضیح داد: در شهرستان های بروجرد و دورود نرم مقاوم سازی واحدهای روستایی بالا است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان اعلام کرد: مقاوم سازی مسکن به ویژه مسکن روستایی باید بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

وی اضافه نمود: در برخی از مناطق مانند خرم آباد، الیگودرز، کوهدشت و دلفان میانگین مقاوم سازی زیر ده درصد وجود دارد.

رضایی اضافه نمود: این نقاط باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند که در برنامه و در دستور کار بنیاد مسکن قرار دارند که کار مقاوم سازی آن ها انجام گردد.

وی با اشاره به میانگین مقاوم سازی منازل روستایی در سطح استان، اضافه نمود: میانگین مقاوم سازی منازل روستایی در حال حاضر حدود 76 درصد است.

مدیرکل بنیاد مسکن ادامه داد: در تعدادی از مناطق لرستان همچنان مشکل مقاوم سازی وجود دارد و درصد بهره مندی پایین است و تراکنش در بخشی از استان مناسب نیست.

رضایی اظهار کرد: زلقی و ززوماهرو الیگودرز، قلایی سلسله، سفیددشت خرم آباد و منطقه میربگ دلفان از جمله نقاطی هستند که احتیاج به مقاوم سازی بیشتری دارند و در دستور کار است که توجه بیشتری به این مناطق گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 650

به "پراکنش مقاوم سازی سطح لرستان یکنواخت نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراکنش مقاوم سازی سطح لرستان یکنواخت نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید