وزیر اماراتی بر لزوم انتها جنگ در سوریه تأکید کرد!

به گزارش چه خبر آنلاین، به گزارش خبرنگاران به نقل از النشره، انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجی امارات اظهارات جدیدی را در خصوص سوریه مطرح نمود. وی در این خصوص بدون اشاره به جنگ افروزی های کشورش در سوریه بر لزوم پایان جنگ در این کشور تأکید کرد!

وزیر اماراتی بر لزوم انتها جنگ در سوریه تأکید کرد!

بر اساس این گزارش، قرقاش مدعی شد که جنگ در سوریه باید از طریق راهکارهای واقعی خاتمه یابد. این درحالی است که اماراتی ها طی سال های گذشته با حمایت از تروریسم در سوریه همواره نقش مهمی در عدم خاموش شدن شعله های آتش جنگ در این کشور ایفاء کرده اند.

پیشتر، گیر پدرسون فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه اعلام کرده بود: بحران سوریه راه حل نظامی ندارد و راهکار سیاسی تنها راه حل برون رفت از آن است. وی گفته بود که به تلاش های خود برای برگزاری مذاکرات سیاسی میان طرف های مختلف در سوریه ادامه خواهد داد.

این درحالی است که فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه اخیراً نیز با ولید المعلم وزیر خارجه و احمد الکزبری رئیس مشترک کمیته قانون اساسی سوریه دیدار کرده بود. منابع آگاه اعلام کردند که احتمالاً دور بعدی مذاکرات سیاسی درباره سوریه در اواخر نوامبر (اوایل آذر) در ژنو برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 509

به "وزیر اماراتی بر لزوم انتها جنگ در سوریه تأکید کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر اماراتی بر لزوم انتها جنگ در سوریه تأکید کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید