همسان سازی حقوق بازنشستگان دانشگاه ها و موسسات وابسته اجرا می گردد

به گزارش چه خبر آنلاین، خبرگزاری خبرنگاران- معـاون اداری، مـالی و مدیریت منـابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان دانشگاه ها و موسسات وابسته اطلاع داد.

همسان سازی حقوق بازنشستگان دانشگاه ها و موسسات وابسته اجرا می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، آقای محمد تقی نظـرپور دیروز در نشستی درخصوص اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان دانشگاه ها و موسسات وابسته، با موضوع برطرف ابهامات موجود گفت: در این نشست موضوعات نحوه محاسبه و اجرای طرح و صدور احکام آنالیز و مقرر شد صندوق بازنشستگی کشوری با صدور بخشنامه ای به واحد های استانی موضوع اعمال گروه های تشویقی، مناطق جنگی، سابقه خدمت مدیریتی و خدمت مازاد بر 30 سال بازنشستگان غیر هیئت علمی را به استناد مواد 109 و 110 قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ کند تا موضوع مجدداً آنالیز و در صورت احراز شرایط، احکام اصلاحی مجدداً صادر گردد.

وی با قدردانی از همکاری های بی دریغ صندوق بازنشستگی کشوری با کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: بدیهی است پیگیری های لازم را معاونت اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم با مساعدت های صندوق بازنشستگی کشوری ادامه می دهد.

این نشست مشترک درخصوص اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان دانشگاه ها و موسسات وابسته و موضوع برطرف ابهامات موجود و با حضور محمدتقی نظرپور معاون اداری، اقتصادی، مدیریت منابع وزارت علوم، شیرمحمدی مدیرکل فنی صندوق بازنشستگی کشوری و بعضی از مدیران موسسات وابسته، در محل اداره کل فنی صندوق بازنشستگی کشوری برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 476

به "همسان سازی حقوق بازنشستگان دانشگاه ها و موسسات وابسته اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسان سازی حقوق بازنشستگان دانشگاه ها و موسسات وابسته اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید