هتلی با منظره هرم عظیم جیزه، عکس

به گزارش چه خبر آنلاین، گروه مهمان نوازی دابلیو (W Hospitality Group) گروه خدمات و مشاوره هتلداری و توسعه هتل در آفریقا همه ساله پیمایشی را انجام می دهد که برترین کشورهای این قاره را در توسعه هتل های با خدمات بهتر رده بندی می نماید.

هتلی با منظره هرم عظیم جیزه، عکس

سال جاری در یازدهمین دوره این پیمایش 54 کشور از منطقه ها شمالی و زیرصحرایی آفریقا و جزایر اقیانوس هند رصد شدند و به ترتیب، مصر، نیجریه، مراکش، اتیوپی و کنیا پنج رتبه نخست این رده بندی را به دست آوردند.

در رده بندی توسعه اتاق ، قاهره با بیش از 8 هزار اتاق درحال توسعه، آدیس آبابا با 5 هزار و 196 اتاق، لاگوس با 3 هزار و 757 اتاق، نایروبی با 3 هزار و 167 اتاق و الجزیره با 3 هزار و 107 اتاق در حال توسعه رتبه های اول تا پنجم را به دست آوردند.

یکی از هتل های معروف شهر قاهره، هتل اهرام نصف النهار (Le Méridien Pyramids Hotel) است که در فاصله دو کیلومتری از هرم عظیم جیزه قرار گرفته است و بنابراین چشم اندازی دائمی از یکی از عجائب هفتگانه دنیا را به مهمانانش عرضه می نماید.

بعلاوه، در رده بندی اتاق هتل های معروف در حال استفاده، آفریقای جنوبی با 24 هزار و 48 اتاق، مراکش با 12 هزار و 498 و تونس، نیجریه و الجزایر با بیش از 5 هزار اتاق هتل های معروف در حال استفاده در رتبه های اول تا پنجم ایستادند و کنیا با بیش از 4 هزار و 232 و غنا، تانزانیا و کیب ورد هریک با بیش از 2 هزار اتاق در سکوهای بعدی قرار گرفتند.

منبع: گردشبان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 964

به "هتلی با منظره هرم عظیم جیزه، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتلی با منظره هرم عظیم جیزه، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید