مسابقات رباتیک دانش آموزی در خمین

به گزارش چه خبر آنلاین، مسابقات رباتیک با با حضور دانش آموزان در بخش های مختلف در خمین برگزار گردید.

مسابقات رباتیک دانش آموزی در خمین

مسابقات رباتیک با با حضور دانش آموزان در بخش های مختلف در خمین برگزار گردید؛نحوه برگزاری این مسابقه در رشته ربات های جنگجو به صورت حذفی است و در رشته های دیگر به صورت امتیازی است و بر این اساس نفرات برتر رشته ها معرفی و از آنان قدردانی می گردد.

در رشته ربات های جنگجو قدرت و وزن ربات مورد نظر بوده و ربات های قوی تری که از وزن کمتری برخوردار باشند شانس بیشتری برای برنده شدن دارند.

نادرزاده مسئول برگزاری مسابقات رباتیک دانش آموزی گفت: این مسابقات با حضور 50 شرکت کننده از شهر های اراک، خمین و اصفهان برگزار گردید.

نادرزاده گفت: مسابقات رباتیک دانش آموزی در بخش های ربات های کارگر، جنگجوی سنگین، فوتبالیست و لوگو در سالن ورزشی بانوان شهر خمین برگزار گردید.

این مسابقات به منظور شکوفایی استعداد ها و خلاقیات دانش آموزان و شناسایی استعداد های برتر برگزار و ارتقاء کیفیت آموزشی و شکل گیری فعالیت های علمی در بین دانش آموزان برگزار می گردد و حضور در مسابقات رباتیک کشوری از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است.

مسابقاتی بین المللی در زمینه دانش روباتیک و هوش مصنوعی با عنوان روبوکاپ هرسال ذ از سوی فدراسیون جهانی این مسابقات برگزار می گردد.

خبرنگاران مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1326

به "مسابقات رباتیک دانش آموزی در خمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات رباتیک دانش آموزی در خمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید