بازسازی ساختمان: مدارس نجف آباد نیازمند بازسازی

به گزارش چه خبر آنلاین، رئیس اداره آموزش وپرورش نجف آباد گفت: 80 مدرسه از مدارس شهرستان نجف آباد یا تخریبی هستند و یا احتیاج به مقاوم سازی دارند.

بازسازی ساختمان: مدارس نجف آباد نیازمند بازسازی

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان ، موسوی زاده رئیس اداره آموزش و پرورش نجف آباد گفت: علیرغم اینکه خیران نجف آبادی از بنام ترین خیران هستند و اقدامات خوب آن ها در این شهرستان و فعالیت آنان در ساخت فضا های آموزشی و نوسازی و تجهیز مدارس قابل توجه بوده است، اما متأسفانه باز هم در شهرستان با مشکل فضای آموزشی روبه رو هستیم و با توجه به تعداد دانش آموزان و فضای آموزشی محتمل است در صورتی که فرایند به همین صورت پیش برود برخلاف خواسته مان به سوی دو نوبته شدن مدارس پیش برویم.

وی گفت: در حال حاضر شهرستان نجف آباد پروژه های مختلفی برای افزایش فضای آموزشی دارد، اما به دلیل روبروه با افزایش جمعیت دانش آموزی و تورم باز هم با کمبود هایی در زمینه اندازه و کیفیت فضای آموزشی روبرو هستیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش نجف آباد با اشاره به وجود 270 باب کلاس تخریبی و 43 مدرسه احتیاجمند به مقاوم سازی در این شهرستان، گفت: حدود 80 مدرسه از مدارس شهرستان نیز یا تخریبی هستند و یا احتیاج به مقاوم سازی دارند که امیدواریم حل شده و چالش روبرو شدن شهرستان با کمبود فضای فیزیکی مرتفع گردد.

موسوی زاده با اشاره به روبرو شدن آموزش و پرورش با کمبود نیرو و معلمان تازه نفس گفت: سال جاری در نجف آباد 400 نیرو بازنشسته و در نتیجه کمبود معلم داشتیم در سراسر کشور نیز این با این مسئله روبرو هستیم لذا دولت با چالش تأمین نیروی معلم روبرو است و به همین دلیل ما نیز ناچاریم طبق قوانین خدمات بازنشستگی با به کارگیری معلمان بازنشسته مجدداً تا حدودی از بحران تأمین نیرو بکاهیم که این موضوع بر کیفیت آموزش تأثیرات منفی زیادی دارد.

وی با اشاره به افتخار آفرینی شهرستان نجف آباد در جشنواره شهید رجایی گفت: این جشنواره با بیش از 400 شاخص سنجش جزو جشنواره های مهم است که خوشبختانه در بین 41 اداره توانستیم رتبه اول را در آخرین ارزیابی کسب کنیم.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1189

به "بازسازی ساختمان: مدارس نجف آباد نیازمند بازسازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان: مدارس نجف آباد نیازمند بازسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید