با امکانات رایگان هتل هما مشهد آشنا شوید

به گزارش چه خبر آنلاین، خبرنگاران ؛ هر دو شعبه هتل هما مشهد، از بزرگ ترین و معروف ترین هتل های 5 ستاره شهر هستند که موقعیت مکانی خوبی دارند؛ یکی از آنها در خیابان احمدآباد و دیگری در بلوار خیام واقع شده است. این دو هتل دارای امکانات و خدمات خوبی هستند که در ادامه این مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد. بعلاوه در این مقاله به امکانات رایگان هتل هما مشهد می پردازیم.

با امکانات رایگان هتل هما مشهد آشنا شوید

معرفی هتل هما یک مشهد

هتل هما 1 یکی از هتل های بسیار معروف و لوکس است. سال ساخت این هتل باسابقه، مربوط به سال 1352 بوده و به تازگی در سال 1396 بازسازی شده است. این هتل در منطقه ای بسیار عالی واقع شده است؛ در خیابان احمدآباد.

احمدآباد یک خیابان طولانی با قدمت دیرینه است که درختان بلندش به آسمان می رسند و تمامی امکاناتی که احتیاج دارید، در مراکز خرید آن موجود است. هتل هما 1 در یک باغ زیبا واقع شده است که به دور از شلوغی بوده و با ویویی سرسبز ادغام شده است.

در این باغ پرندگان مختلفی زندگی می نمایند و ویلاهای لوکس برای اقامت سخت پسندان مهیا شده است. هتل هما یک با معماری بی نظیری طراحی شده و به عنوان یکی از هتل های مدرن ایران شناخته می گردد. بعلاوه امکانات رایگان هتل هما مشهد از جمله ویژگی های این اقامتگاه مجذوب کننده است.

امکانات هتل هما یک مشهد

هتل هما یک، هتلی لوکس و زیباست که امکانات تفریحی فراوانی برای مهمانان خود فراهم نموده است. برای مثال شما می توانید در باغ آن به پیاده روی پرداخته و یا کمی دوچرخه سواری کنید. هتل هما 1 دارای باشگاه ایروبیک و بدن سازی نیز هست و حتی زمین تنیس نیز در اختیار شما قرار می دهد.

اگر علاقه مند به تفریحات آبی هستید، سونا و جکوزی هتل هما 1 را تجربه کنید. این هتل زیبا چندین سالن برای برگزاری مراسمات عقد، عروسی، همایش ها و جلسات کاری دارد. سالن آینه هتل هما از برترین سالن های مشهد شناخته شده و به امکانات صوتی و تصویری مجهز است.

این سالن برای مهمانی های خانوادگی، مراسم عروسی، جشن نامزدی و سالگرد ازدواج مناسب است. سالن آینه با متراژ بالا و ظرفیت 400 میهمان بوده و امکاناتی نظیر فیلم برداری، عکاسی، میکروفون بی سیم، گل آرایی، اشاره گر و... را در اختیار شما قرار می دهد.

علاوه بر این هتل هما 1، سالن دیگری به نام نیلوفر دارد که برای پذیرایی از میهمانان هتل عالی است. این سالن زیبا الهام گرفته از فرهنگ ایرانی بوده و این گونه طراحی شده است. سالن نیلوفر در طبقه 1 هتل هما واقع شده است و غذاهای ایرانی و بین المللی را با طعمی لذیذ ارائه می دهد.

این سالن در سال 1396 بازسازی شده و جزو زیباترین سالن های مشهد محسوب می گردد. بعلاوه سالن ارکیده هتل هما 1 نیز برای برنامه های خاص و مهمانان ویژه طراحی شده است. این سالن امکاناتی از قبیل فیلم برداری، فیلیپ اشاره گر، میز ریجستر، تخته وایت برد، گل آرایی و استند تابلو راهنما را داراست.

منوی غذایی سالن به صورت سلف سرویس ارائه می گردد و انواع غذاهای ایرانی اصیل، دسرها و نوشیدنی های متنوع در اختیار میهمانان قرار می گیرد. از طرفی در این هتل می توانید از کافی شاپ لذت ببرید، از صندوق امانات جهت نگهداری اشیای شخصی خود استفاده کنید و در صورت بروز آتش سوزی از اعلام حریق استفاده کنید.

بعلاوه تهویه مطبوع هتل به شما امکان راحتی در تمام فصول سال را می دهد و دسترسی به اینترنت بی سیم نیز برای شما فراهم است. این موارد را می توان جزو امکانات رایگان هتل هما مشهد قلمداد کرد.

در مرکز تجاری هتل می توانید از خدمات مختلفی مانند خرید و خدمات پزشکی استفاده کنید. از قلم نیفتد که هتل هما یک دارای گیم نت برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای است. از امکانات دیگر هتل می توان به خدمات پارکینگ، آسانسور، خانه داری 24 ساعته و مینی بار اشاره نمود.

این امکانات نیز جزو امکانات رایگان هتل هما مشهد هستند. هتل هما یک، واحد میزبانی بسیار خوبی دارد که در آن سه رستوران با سبک های متفاوت در اختیار مسافران قرار داده است. اولین رستوران به نام رستوران گل سرخ است که تخصص در غذاهای ایرانی دارد.

در این رستوران مجلل می توانید انواع خورش ها، خوراک ها، ماهی، مرغ و کباب ایرانی لذیذ را سفارش دهید. دکوراسیون این رستوران بسیار شیک است و به عنوان یک رستوران تابستانی شناخته می گردد. رستوران دیگری که در هتل هما واقع شده است، رستوران پیکان است. این رستوران از سال 99 آغاز به فعالیت نموده و انواع فست فود، فینگرفود، سالاد و سوپ را ارائه می دهد.

در ضمنً هتل هما یک که جزو برترین هتل های مشهد است، 2 کافه دارد. یکی از این کافه ها در داخل ساختمان قرار گرفته و جزو محبوب ترین کافه های مشهد شناخته شده است. در این کافه می توانید انواع میان وعده های خوشمزه مانند بستنی، قهوه، دسر، نوشیدنی سرد و گرم و کیک را سفارش دهید.

این کافه برای دورهمی های محبت آمیز مناسب است و فضایی مدرن دارد. بعلاوه اخیراً یک کافه دیگر نیز در هتل هما در احمدآباد مشهد افتتاح شده است که به آن کافه کیوسک می گویند. این کافه بسیار مناسب برای شب نشینی های طولانی بوده و انواع نوشیدنی های گوارا و دلچسب را ارائه می دهد.

معرفی هتل هما دو مشهد

هتل هما 2 یک مقصد بسیار مناسب برای اقامت در شهر مشهد است. با مکانی آرام و پارکی بزرگ و سرسبز، این هتل گزینه خوبی برای مسافرانی است که دوست دارند در فضایی آرام اقامت داشته باشند. این هتل با امکانات عالی و خدمات با کیفیت، همراه با طراحی زیبا و مدرن، توانسته نظر مسافرانش را جلب کند.

باید بدانید هتل هما 2 اقامتی راحت و دلنشین را با امکانات پذیرایی خوب به میهمانان خود ارائه می دهد. شما می توانید بین اتاق ها و سوئیت های معمولی، ویژه، لوکس و رویال انتخاب کنید. بعضی از اتاق ها چشم اندازی زیبا به باغ دارند و چند سوئیت بسیار بزرگ و راحت نیز برای خانواده ها در نظر گرفته شده است.

این سوئیت ها همچون آپارتمان های بزرگ و کامل هستند، امکاناتی مانند روم سرویس، یخچال، مبلمان، تلویزیون، تلفن، چای ساز، بالکن و حمام اختصاصی را در این واحدها خواهید دید. امکانات رایگان هتل هما مشهد نیز از جمله ویژگی های مجذوب کننده آن است.

امکانات هتل هما 2

هتل هما 2 مشهد از امکانات خوبی برخوردار است. مجموعه آبی هتل شامل استخر، سونا و جکوزی است که مناسب برای استراحت و آرامش است. بعلاوه هتل دارای زمین تنیس و سالن بدنسازی است تا در طول سفر هم به ورزش کردن ادامه دهید.

امکانات دیگر هتل شامل انواع رستوران ، سالن های چندمنظوره، سرویس رایگان حرم، کافی شاپ، آرایشگاه و پارکینگ اختصاصی رایگان با ظرفیت بالا است. خوب است بدانید که هتل هما 2 دارای تالارها و سالن های پذیرایی زیبا و منحصر به فرد است.

برای لذت بردن از محیط های مختلف، شما می توانید بین کافی شاپ مرمر و چایخانه خیام یکی را انتخاب کنید. در کافی شاپ مرمر می توانید انواع نوشیدنی های گرم و سرد و دسرهای خوشمزه را سفارش داده و از چشیدن طعم آن لذت ببرید.

بعلاوه چایخانه خیام با ظرفیت همزمان 300 نفر، مکانی مناسب برای دورهمی های محبت آمیز است. اگر محیط های سنتی را ترجیح می دهید، می توانید به چایخانه سنتی هتل در باغ سر بزنید و با نوشیدن یک لیوان چای در آلاچیق های زیبای آن، خستگی را از تن دور کنید.

رستوران جاده ابریشم نیز با دکوراسیونی خارق العاده و با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در طول شبانه روز میهمانان خود را میزبانی می نماید. بعلاوه در فصل های گرم سال، رستوران تابستانی با داشتن فضای سبز، آبنما و حوض، برترین مکان برای سرو غذا است.

جمع بندی:

امکانات رایگان هتل هما مشهد را در این مقاله توضیح دادیم. اشاره نمودیم که هتل هما، دو شعبه دارد که یکی در خیابان احمدآباد و دیگری در خیابان خیام است. از امکانات رایگان هتل هما مشهد باغ سرسبزی است که هر دو هتل دارا هستند. بعلاوه امکاناتی مانند مبلمان در لابی، آسانسور و... از جمله امکانات رایگان هتل هما مشهد است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 27 شهریور 1402 بروزرسانی: 27 شهریور 1402 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1499

به "با امکانات رایگان هتل هما مشهد آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با امکانات رایگان هتل هما مشهد آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید