ماهان به ملاقات خصوصی در چهارمین روز جشنواره دعوت شد

به گزارش چه خبر آنلاین، تهران (پانا) - خانه جشنواره امروز پنجشنبه میزبان اکران یک فیلم عاشقانه و یک اثر اجتماعی همزمان با چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

ماهان به ملاقات خصوصی در چهارمین روز جشنواره دعوت شد

امروز پنجشنبه 14 بهمن ماه و در چهارمین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر، خانه جشنواره شاهد حضور 2 کارگردان فیلم اول یعنی امید شمس و حمید شاه حاتمی خواهد بود. کارگردانان جوانی که برای اولین حضور در این جشنواره را تجربه می کنند.

ملاقات خصوصی به کارگردانی امید شمس و تهیه کنندگی امیر بنان قرار است ساعت 13 نمایش داده شود. فیلمی که در آن بازیگرانی چون پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، ریما رامین فر، رؤیا تیموریان، سیاوش چراغی پور، شیرین آقا کاشی، نادر فلاح، حسین پارسایی، پیام احمدی نیا، جواد قامتی، ایمان شمس، امیر حسین بیات، علیرضا زارع پرست، معصومه احمدزاده، فرهاد شهبازی، حسین شفیعی حضور دارند. با توجه به اخباری که تا امروز از این اثر سینمایی منتشر شده است، قرار است شاهد روایت یک داستان عاشقانه از این کارگردان جوان سینما باشیم.

همچنین فیلم سینمایی ماهان به کارگردانی حمید شاه حاتمی دومین فیلمی است که در ساعت 16 روی پرده می رود. تهیه کنندگی این فیلم را علی شاه حاتمی از جمله کارگردانان و تهیه کنندگان سینما و پدر حمید شاه حاتمی به عنوان تهیه کننده، اولین اثر سینمایی پسر خود را حمایت کرده است.

به گفته کارگردان این فیلم، ماهان از یک اتفاق واقعی الهام گرفته شده و در شهرهای مختلفی از جمله تهران، اصفهان، یزد، کاشان و چابهار فیلمبرداری شده است، همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

ساعت 20:30 نیز مستند هیچکس منتظرت نیست به کارگردانی و تهیه کنندگی محسن اسلام زاده اکران می شود.

همچنین قرار است ساعت 21:15 دقیقه نسخه بازسازی شده فیلم سینمایی گاو به کارگردانی داریوش مهرجویی روی پرده سینما برود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1235

به "ماهان به ملاقات خصوصی در چهارمین روز جشنواره دعوت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهان به ملاقات خصوصی در چهارمین روز جشنواره دعوت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید