ماسک N95 برای جبران نیاز جامعه با دستگاه الکتروریسی تولید شد

به گزارش چه خبر آنلاین، یک شرکت دانش بنیان فعال در حوزه تولید دستگاه الکتروریسی، پس از شیوع کرونا در کشور شروع به تولید ماسک های N95 با استفاده از دستگاه های خود کرده است.

ماسک N95 برای جبران نیاز جامعه با دستگاه الکتروریسی تولید شد

به گزارش خبرنگار حوزه علم،فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، یک شرکت دانش بنیان که تا پیش از شیوع کرونا در کشور دستگاه الکتروریسی تولید می کرد، حال با استفاده از دستگاه های خود ماسک N95 تولید می کند.

مهند حاج مصطفی، ناظر کیفی این شرکت، در گفتگو با خبرنگار خبرنگاران بیان نمود: بیشتر ماسک های N95 که در بازار موجود است با استفاده از لایه کاربنی ساخته می شود، بنابراین N95 واقعی نیستند و تنها 60 تا 70 درصد از عوامل بیماری زا و ریزگردهای موجود در هوا را به دام می اندازند. شرکت ما با استفاده از دستگاه های الکتروریسی خودمان، نانوالیاف تولید کرده و سپس از این نانوالیاف در ماسک های N95 استفاده می کنیم.

وی افزود: تا پیش از شیوع کرونا تنها دستگاه الکتروریسی تولید می کردیم اما پس از شیوع این بیماری در کشور به فکر تولید ماسک افتادیم تا نیاز بازار را برطرف کنیم. بنابراین از دستگاه های الکتروریسی ساخت شرکت برای تولید و عرضه ماسک N95 استفاده کردیم.

4021/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 315

به "ماسک N95 برای جبران نیاز جامعه با دستگاه الکتروریسی تولید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسک N95 برای جبران نیاز جامعه با دستگاه الکتروریسی تولید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید