مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج در 10 کد رشته پذیرش دانشجو دارد

به گزارش چه خبر آنلاین، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس مرکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج گفت: 10 کد رشته جدید در مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی استان اضافه شده است.

مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج در 10 کد رشته پذیرش دانشجو دارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

سید روح الله پورمحمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: آموزش در این مرکز به صورت کارگاهی و کاربردی است و کوشش ما بر این است که دانشجویی که از این مرکز فارغ التحصیل می گردد با مهارت و کسب حرفه لازم در رشته مورد علاقه وارد بازار کار شوند.

وی با اشاره به وجود 260 دانشجوی خانم و آقا در این دانشگاه، اظهارکرد: بیش از 90 درصد دانشجویان بومی هستند.

رئیس مرکز علمی-کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج با بیان اینکه دانشگاه علمی ـ کاربردی دارای یک عضو هیئت علمی است، تعداد مدرسین دانشگاه را 75 نفر مطرح نمود.

پورمحمدی با بیان اینکه از مهرماه در رشته های حقوق، حسابداری و مدیریت فرهنگی دیگر دانشجو نخواهیم پذیرفت، توضیح داد: کد رشته های کاردانی ایمنی و بهداشت، کاردانی و کارشناسی مدیریت امور اداری و دفتری، کاردانی و کارشناسی روابط عمومی، کاردانی و کارشناسی IT و کارشناسی مدیریت کسب و کار و کاردانی بورس پذیرای دانشجویان هستند، ضمن اینکه پیش بینی می کنیم مدیریت امور اداری بیشترین متقاضیان را داشته باشد.

وی بیان نمود: مرکز علمی ـ کاربردی در کنار فعالیت های آموزشی از فعالیت های فرهنگی دانشجویان غافل نیست و هم پای سایر مراکز علمی و دانشگاهی در این راستا گام بر می دارد.

وی توضیح داد: از سال 86 تا به امروز 5 هزارو 29 نفر دانشجوی دختر و پسر از دانشگاه علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی فارغ التحصیل شدند.

پورمحمدی برپایی کارگاه کارآفرینی در آبان ماه و رویداد شتاب با موضوع گیاهان دارویی در آذرماه را از برنامه های اجرایی برشمرد و بیان نمود: این دو ویژه برنامه به صورت مجازی برگزار می گردد.

وی در انتها یادآور شد: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس آخر شهریورماه، ویژه برنامه های روز دانشجو طی 16 آذرماه و مسابقات مناظره دانشجویی در اسفندماه از جمله برنامه های فرهنگی ویژه دانشجویان است که در صورت برطرف ویروس کرونا برگزار خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 370

به "مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج در 10 کد رشته پذیرش دانشجو دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج در 10 کد رشته پذیرش دانشجو دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید