لاتزیو هوادارانش را به استادیوم المپیکو برمی گرداند!

به گزارش چه خبر آنلاین، مقامات تیم فوتبال لاتزیو نمی خواهند که بازی در استادیوم خالی پس از شروع دوباره سری A، در روحیه بازیکنان شان تأثیر منفی بگذارد.

لاتزیو هوادارانش را به استادیوم المپیکو برمی گرداند!

به گزارش خبرنگاران، در حالی که مقامات فوتبال ایتالیا اعلام نموده اند در صورت از سر گیری بازی های سری A، مسابقات پشت درهای بسته برگزار خواهند شد، باشگاه لاتزیو میخواهد استادیوم خانگی اش را از تماشاگران خود پر کند، البته نه با خود آنها بلکه با عکس های شان.

سری A از 10 مارس (23 اسفند) به دلیل شیوع کرونا به حالت تعلیق درآمده است اما با تأیید پروتکل پزشکی برگزاری تمرینات گروهی تیم ها، به نظر می رسد که فاصله زیادی تا از سرگیری مسابقات هم باقی نمانده است. اخیراً نخست وزیر ایتالیا تعلیق مسابقات فوتبال در این کشور را تا 25 خرداد تمدید کرد اما گفته می گردد از همان تاریخ تا حداکثر یک هفته بعد، مسابقات از سر گرفته خواهند شد.

باشگاه لاتزیو هم برای اینکه در بازی های خانگی اش بازیکنان احساس تنهایی نکنند، میخواهد عکس طرفدارانش را چاپ نموده و روی جایگاه های استادیوم قرار دهد.

استفانو دی مارتینو، رئیس روابط عمومی باشگاه لاتزیو گفت: باشگاه به این فکر افتاده است که به طرفدارانش فرصت حضور در استادیوم را بدهد. ما داریم روی این موضوع کار می کنیم و هفته آینده کاملاً عملی خواهد شد. به آنهایی که می خواهند در استادیوم حضور داشته باشند، این فرصت را می دهیم که عکس شان را بفرستند تا درست روی جایگاه که بلیت آنها خریده اند، قرار بگیرد. بعداً شرح می دهیم که طرفداران چگونه می توانند این کار را انجام دهند. در حال ایجاد یک وب سایت برای انجام این فرآیند هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 241

به "لاتزیو هوادارانش را به استادیوم المپیکو برمی گرداند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاتزیو هوادارانش را به استادیوم المپیکو برمی گرداند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید