تور قطر: سفر مدیران باشگاه بارسلونا به دوحه برای نهایی کردن استخدام ژاوی

به گزارش چه خبر آنلاین، باشگاه بارسلونا برای سرعت بخشیدن به استخدام سرمربی السد، مدیرانش را به دوحه می فرستد.

تور قطر: سفر مدیران باشگاه بارسلونا به دوحه برای نهایی کردن استخدام ژاوی

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا با انتشار گزارشی اطلاع داد رافائل یوسته نایب رئیس باشگاه بارسلونا به همراه متئو آلِمانی مدیر ورزشی تیم فوتبال بارسلونا به دوحه سفر می نمایند تا با السد برای فسخ قرارداد ژاوی هرناندس به توافق برسند. ایده مدیران باشگاه بارسلونا این است که هر چه سریعتر ژاوی 41 ساله را به عنوان سرمربی نو آبی واناری ها معرفی نمایند.

طبق این گزارش؛ هافبک پیشین بارسلونا پیشنهاد این باشگاه برای راهنمایی کاتالان ها را پذیرفته است. چالش مدیران باشگاه بارسلونا حالا یافتن فرمولی برای استخدام ژاوی است، این در حالی است که در قرارداد او با السد بند فسخ یک میلیون یورویی وجود دارد. بارسلونا می خواهد توافقی با ژاوی و السد کند که در صورت امکان او را برای بازی هفته آینده با دیناموکیف در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا روی نیمکت مربیگری خود داشته باشد.

اسپورت بعلاوه اطلاع داد آلبرت کاپلاس مدیر آموزشگاه باشگاه بارسلونا تا روی کار آمدن ژاوی، به طور موقت راهنمایی کاتالان ها را برعهده خواهد داشت، این در حالی است که پیش از این فابریتزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت مدعی شده بود؛ سرخی بارخوان سرمربی بارسلونای B به طور موقت راهنمایی تیم اصلی این باشگاه را برعهده خواهد گرفت.

نشریه موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا نیز گزارش داد؛ مدیران باشگاه السد می خواهند ژاوی تا چهارشنبه هفته آینده و در بازی حساس با الدحیل روی نیمکت این تیم بماند، این در حالی است که بارسلونا سه شنبه هفته آینده بازی حساسی با دیناموکیف در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دارند. ژاوی اما میخواهد خود به طور مستقیم با مالکان باشگاه السد صحبت کند تا هر چه سریعتر راهنمایی بارسا را برعهده بگیرد. بازی روز شنبه السد با الاهلی احتمالاً آخرین بازی خواهد بود که ژاوی روی نیمکت این تیم قطری خواهد بود و با طرفداران این تیم خداحافظی خواهد نمود.

ژاوی 41 ساله بین سال های 1998 تا 2015 برای تیم اصلی بارسلونا بازی می کرد، پیش از این بارها از رویایش برای سرمربیگری این تیم سخن گفته است. او از سال 2019 در اولین تجربه سرمربیگری اش راهنمایی السد قطر را برعهده دارد. او در دوره 24 سال حضورش در بارسلونا، 23 عنوان قهرمانی را با این تیم تجربه کرد که عبارتند از سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، هشت قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در سوپرجام اروپا، دو قهرمانی در جام باشگاه های دنیا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و شش قهرمانی در سوپرجام اسپانیا.

باشگاه بارسلونا پس از شکست یک - صفر شب گذشته (چهارشنبه) این تیم در خانه رایو وایکانو در هفته یازدهم لالیگای اسپانیا، به خاطر تداوم نتایج ضعیف آبی واناری ها اقدام به اخراج رونالد کومان کرد. این مربی 58 ساله در ماه آگوست 2020 بود که جانشین کیکه ستین در بارسلونا شد و در این مدت تنها یک جام قهرمانی در جام حذفی اسپانیا را برای کاتالا ن ها به ارمغان آورد.

کومان در این مدت در 67 بازی روی نیمکت بارسا بود و این تیم را به 40 پیروزی و 11 تساوی رساند و در 16 بازی هم تیمش طعم شکست را چشید. بارسا که در حال حاضر با 15 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی لالیگاست، در لیگ قهرمانان اروپا هم شروعی خوبی نداشته و از سه بازی اول خود تنها سه امتیاز کسب نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1060

به "تور قطر: سفر مدیران باشگاه بارسلونا به دوحه برای نهایی کردن استخدام ژاوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر: سفر مدیران باشگاه بارسلونا به دوحه برای نهایی کردن استخدام ژاوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید