شکست العربی مقابل الدحیل در حضور ترابی و محمدی

به گزارش چه خبر آنلاین، تیم فوتبال الدحیل با بازی تعویضی مدافع ایرانی خود مقابل العربی که از دو وینگر ایرانی بهره می برد، به پیروزی رسید.

شکست العربی مقابل الدحیل در حضور ترابی و محمدی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، در چارچوب مسابقات هفته نهم لیگ ستارگان قطر، تیم الدحیل که برخلاف مسابقات اخیرش رامین رضاییان را در ترکیب ابتدایی نمی دید، از ساعت 20:15 امشب در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه در حالی با العربی ملاقات کرد که این تیم مهدی ترابی و مهرداد محمدی را به صورت همزمان در اختیار داشت.

ادمیلسون جونیور، ستاره برزیلی الدحیل که در فصل 21-2020 لیگ ستارگان قطر هنوز پیروز به گلزنی نشده بود، امشب ستاره تیمش لقب گرفت و توانست دو بار دروازه تیم العربی را باز کند.

تیم فوتبال الدحیل با پیروزی 2 بر صفر خانگی مقابل العربی در امتیاز 15 با قطر اس. سی برابر شد، اما بخاطر تفاضل گل کمتر در صندلی پنجم جدول لیگ ستارگان قطر نهاده شد و یاران ترابی و محمدی با 6 امتیاز در رتبه دهم ماندند.

رامین رضاییان، مدافع راست ایرانی الدحیل که در هشت بازی اخیر تیمش در لیگ ستارگان از ابتدا به میدان رفته بود، امشب برابر العربی به عنوان بازیکن تعویضی از دقیقه 75 به زمین آمد.

مهدی ترابی نیز که پس از مصدومیت اخیرش به ترکیب العربی بازگشته بود، تا سرانجام نیمه اول در زمین حضور داشت و مهرداد محمدی هم بعد از بازی تعویضی در هفته قبل، امشب 75 دقیقه برابر الدحیل در میدان بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 585

به "شکست العربی مقابل الدحیل در حضور ترابی و محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست العربی مقابل الدحیل در حضور ترابی و محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید