شاهدان بشقاب پرنده ها هفته آینده در مقابل کنگره آمریکا شهادت می دهند

به گزارش چه خبر آنلاین، ایسنا نوشت: کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا در حال آماده شدن برای برگزاری جلسات استماع در خصوص آنچه دولت و به ویژه ارتش در خصوص بشقاب پرنده ها می دانند، است و قرار است افشاگران یوفوها هفته آینده در مقابل آنها شهادت دهند.

شاهدان بشقاب پرنده ها هفته آینده در مقابل کنگره آمریکا شهادت می دهند

بزرگ ترین جلسه استماع عمومی درباره پدیده های هوایی ناشناس که با نام یوفو(UFO) نیز شناخته می شوند، از هفته آینده شروع می گردد. این اطلاعیه به وسیله یکی از نمایندگان کنگره آمریکا به نام تیم بورچت(Tim Burchett) رئیس کمیته نظارت کنگره به وسیله توییتر اعلام شده است. وی نوشت: کمیته نظارت مجلس نمایندگان در روز چهارشنبه مورخ 26 جولای جلسه استماعی درباره یوفوها برگزار خواهد نمود. وی اضافه نمود: ما پنهان کاری را تمام نموده ایم.

تصمیم برای برگزاری این جلسه در پی ادعاهای تایید نشده به وسیله یک مقام اطلاعاتی سابق به نام دیوید گراش(David Grusch) مبنی بر این که ارتش ایالات متحده احتمالاً فضاپیمای بیگانه سقوط نموده ای را کشف نموده است، گرفته شده است. نمایندگان کنگره آمریکا در واکنش به این ادعاها قول داده اند که درباره این پدیده های هوایی ناشناخته بیشتر تحقیق نمایند. این در حالی است که پنتاگون این ادعاها را رد نموده است.

یک مقام اطلاعاتی مدعی است که دولت هواپیماهای بیگانه دارد

بر اساس گزارش ها، دیوید گراش ادعا نموده است که دولت ایالات متحده در حال اجرای یک برنامه مخفی است که بر بازیابی بقایای فضاپیمای سقوط نموده غیر انسانی و کوشش برای مهندسی معکوس این فناوری متمرکز است.

یک گروه از قانونگذاران مجلس نمایندگان آمریکا در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی، جزئیات بیشتری در خصوص جلسه استماع آینده ارائه کردند. شاهدان این جلسه شامل دیوید گراش به همراه دو خلبان سابق نیروی دریایی خواهند بود که یکی از آنها ویدئویی از یک یوفو را در نزدیکی جت جنگنده خود گرفته است.

بورچت توضیح داد که هدف از این جلسه ارائه شواهدی از موجودات فرازمینی یا بشقاب پرنده ها و برخوردی از جنس احساسات نیست، بلکه بیشتر به حق مردم برای دانستن و مساله اعتماد بین دولت و شهروندانش متمرکز است.

وی اضافه نمود: ما قرار نیست شما را با یک مرد سبز رنگ روبرو کنیم. موضوع این نیست. واقعیت این است که مردم آمریکا شایسته دانستن هستند و بهتر است مراقب دولتی باشید که به مردمش اعتماد ندارد.

خبرنگاران از کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در خصوص اینکه آیا به یوفوها و فرازمینی ها اعتقاد دارد یا خیر، سؤال کردند. وی پاسخ داد: من به آنالیز ادامه خواهم داد.

سپس به شوخی گفت: اما فکر می کنم اگر یک بشقاب پرنده پیدا نموده بودیم، وزارت دفاع به ما می گفت؛ زیرا احتمالاً می خواهند پول بیشتری درخواست نمایند.

مک کارتی اضافه نمود: من دوست دارم همه حقایق و اطلاعاتی را که داریم، ببینم. من از اینکه مردم آمریکا ببینند ما چه داریم و به کجا می رویم، حمایت می کنم.

بورچت همراه با یکی دیگر از نمایندگان به نام آنا پائولینا لونا از فلوریدا، تحقیقات این هیئت را در خصوص یوفوها رهبری می نمایند. آنها می گویند که با مخالفت بعضی از سازمان های دولتی روبرو شده اند، اما مصمم به ادامه هستند.

بورچت می گوید: ما در این هیات متخصصانی خواهیم داشت و از بعضی سازمان ها بازخورد می گیریم. من از حکومتی که به مردم اعتماد ندارد، خسته شده ام.

دفتر پنتاگون که مسؤول آنالیز یوفوهاست، بیش از 800 مورد از آنها را در چندین دهه آنالیز نموده است، اما می گوید که نمی تواند هیچ یک از آنها را به بیگانگان مرتبط کند.

اغلب گزارش ها دارای شرحات پیش پا افتاده ای مانند این که بالون، سیستم های هوایی بدون سرنشین و پدیده های طبیعی یا سایر منابع قابل شناسایی بوده اند، در حالی که تنها درصد بسیار کمی از آنها را می توان واقعا غیر عادی و غیر قابل شرح نامید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 31 تیر 1402 بروزرسانی: 31 تیر 1402 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1479

به "شاهدان بشقاب پرنده ها هفته آینده در مقابل کنگره آمریکا شهادت می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهدان بشقاب پرنده ها هفته آینده در مقابل کنگره آمریکا شهادت می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید