سیر و سیاحت با ما چه می نماید؟ (بخش اول)

به گزارش چه خبر آنلاین، تاثیر سفر به روی ما چیست؟

از کارهای تکراری زندگی روزمره که خسته می شویم، صبح ها و شب هایی که دیگر ریتمی شبیه بهم پیدا نموده و آدم های هر روزه ای که باید با آنها سر و کله بزنیم همگی گاهی ما را به جایی می رسانند که یک روز صبح می بینیم دیگر دلمان نمی خواهد زندگی را شروع کنیم. چسبیده به تخت به سقف زل می زنیم و فکر می کنیم که برای رهایی از این وضع چه می گردد کرد. سفر همواره لذت بخش و شادی آور است.

سیر و سیاحت با ما چه می نماید؟ (بخش اول)

قدم زدن در طبیعت شاداب، روبرو شدن با آثار باستانی تمدن های دیگر، آرمیدن در ساحل آرامش، ارتباط با انسان هایی که فرهنگی متفاوت از ما دارند و آشنا شدن با محیط های نو و ناآشنا می تواند ما را از ملالت و کسلی روزها جدا کند و جز اینکه فضای لحظه لحظه مان را عوض می نماید کاری می نماید تا مدتها ذایقه مان پاک باشد و به این زودی ها با اندک چیز مکدر نگردد. در این خبرنگاران میخواهد به خوشی هایی که یک سفر خوب می تواند برای ما به ارمغان داشته باشد بپردازد.

سفر کردن از آن چه که فکر می کنید آسان تر است

ما اعتقاد داریم که سفر به دور جهان آنقدرها هم که تصور می گردد سخت نیست و هر کس حتی برای یکبار هم که شده باید در طول زندگی تجربه چنین سفری را داشته باشد. شما می توانید چند سال یا چند ماه را به سفر بر روی سیاره اختصاص دهید. خوب است که تا ندیده ها را ببینید و تازه ها را کشف کنید. کاری ندارد، اولین قدم را بردارید و سفر را شروع کنید. نقشه را بردارید، جهت را تعیین کنید و سپس راه بیفتید.

سفر چشمان تان را باز خواهد نمود

اگر خودتان بخواهید، سفر دید وسعت تری به شما می دهد و به نوعی تازه به همه چیز می نگرید.

سفر باعث می گردد خودتان را بشناسید و بدانید که هستید

در طول سفر ممکن است چالش ها و اتفاقات زیادی برای تان رخ دهد و مطمئنا در برابر هر کدام، عکس العمل های متفاوتی خواهید داشت. این موضوع باعث می گردد خودتان را در شرایط مختلف ببینید و بسنجید.

در سفر با انسان هایی ارزشمندی برخورد خواهید داشت

افرادی که در سفر با آن ها آشنا و همسفر می شوید ممکن است به مهم ترین افراد زندگی تان تبدیل شوند. گاهی بسیار به این افراد نزدیک می شوید و گاهی تا آخر عمر با آنها دوست خواهید ماند. بعضی افراد سفرهای انفرادی را ترجیح می دهند. ولی کسانی که به سفرهای گروهی علاقه دارند غالبا آشنایی با اشخاص نو برایشان اهمیت ویژه ای دارد.

منبع: الی گشت
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1227

به "سیر و سیاحت با ما چه می نماید؟ (بخش اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیر و سیاحت با ما چه می نماید؟ (بخش اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید