سرمربی الوحدات: فولاد از هر لحاظ آماده است، کاپیتان الوحدات: شانس با ما یار نبود

به گزارش چه خبر آنلاین، سرمربی الوحدات اردن معتقد است که شاگردان جواد نکونام از هر لحاظ، آماده ملاقات با نماینده اردن هستند.

سرمربی الوحدات: فولاد از هر لحاظ آماده است، کاپیتان الوحدات: شانس با ما یار نبود

به گزارش خبرنگاران، عبدالله ابوزمع در نشست خبری پیش از ملاقات تیم های فولاد ایران و الوحدات اردن گفت: به دنبال جبران شکست دور رفت، افزایش امتیاز و نیز افزایش پیروزی های خود در اولین حضور تاریخی الوحدات در لیگ قهرمانان هستیم. از خدا می خواهم به موفقیت بازیکنان ما که به خاطر بازی های متوالی از خستگی و فرسودگی رنج می برند، یاری کند.

وی با اشاره به حضور پُرتعداد شاگردانش در تیم منتخب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا بیان نمود: ما 6 بازی سخت در 16 روز داشتیم و من افتخار می کنم که چهار بازیکن از ترکیب فوق العاده ما در هفته پنجم، در تیم منتخب هفته قرار گرفتند. این موضوع نشان دهنده تمایز بازیکنان اردنی در کل و بازیکنان الوحدات به صورت ویژه است که از ستارگان برتر تیم های آسیایی شرکت کننده در رقابت ها بهتر بودند.

سرمربی الوحدات با تمجید از شرایط فعلی فولاد ایران گفت: تیم های ایرانی به خاطر آمادگی بدنی بالای خود متمایز هستند. رقیب ما به این خاطر که پس از مسابقات داخلی وارد لیگ قهرمانان آسیا شد از همه جنبه ها آماده است؛ برخلاف الوحدات که هنوز بازی های خود در لیگ را شروع نکرده است.

همچنین محمد الدمیری، کاپیتان تیم الوحدات در این نشست خبری توضیح داد: از بازیکنان تیم به خاطر زحماتی که در ملاقاتهای گذشته کشیدند، تشکر می کنم. الوحدات برای صعود از مرحله گروهی وارد مسابقات شد اما شانس با ما یار نبود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 831

به "سرمربی الوحدات: فولاد از هر لحاظ آماده است، کاپیتان الوحدات: شانس با ما یار نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی الوحدات: فولاد از هر لحاظ آماده است، کاپیتان الوحدات: شانس با ما یار نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید