خالقی فر: مقابل فولاد بابت داوری اذیت شدیم، صنعت نفت درآمدزایی ندارد و باید حمایت گردد

به گزارش چه خبر آنلاین، مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: باشگاه ما درآمدزایی ندارد و باید توسط مسئولان استان مورد حمایت قرار بگیرد.

خالقی فر: مقابل فولاد بابت داوری اذیت شدیم، صنعت نفت درآمدزایی ندارد و باید حمایت گردد

رضا خالقی فر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد تساوی تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: ما در این بازی برای برد به میدان رفتیم و بازی خوبی را هم به نمایش گذاشتیم. متاسفانه در این مسابقه بابت داوری اذیت شدیم و داور کم تجربه بود، همین موضوع باعث شد تا سوت های زیادی زده گردد، اشتباهاتی هم رخ داد که تاثیرگذار بود. همه کارشناسان گفتند که کولیبالی باید اخراج می شد و اگر این اتفاق رخ می داد قطعا شرایط به سود ما تغییر می کرد، این در حالی است که گل فولاد هم توسط همین بازیکن زده شد. امیدوارم در بازی های بعدی بابت اشتباهات داوری ضربه نخوردیم.

وی با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر ماشین سازی تاکید نمود: درست است که آنها در انتهای جدول قرار دارند اما ما به هیچ عنوان حق نداریم ماشین سازی را دست کم بگیریم. آنها یقه تیم های بالای جدول را گرفته اند و ما بازی آسانی در پیش نداریم، با این حال کوشش می کنیم تا بازی خوبی انجام دهیم. ما به 3 امتیاز این بازی احتیاج مبرمی داریم.

خالقی فر در پاسخ به این پرسش که آیا صنعت نفت می تواند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند؟ توضیح داد: باشگاه ما درآمدزایی ندارد و باید توسط مسئولان استان مورد حمایت قرار بگیرد. اینکه قرار باشد حمایتی صورت نگیرد اصلا خوب نیست، آن هم در حالی که خیلی از تیم ها از لحاظ اقتصادی در بهترین شرایط هستند. ما اگر حمایت شویم قطعا کارهای بزرگی انجام خواهیم داد.

مهاجم صنعت نفت که تا اینجای فصل 4 گل به ثمر رسانده است، در ارتباط با عملکردش اعلام کرد: نمی توانم صددرصد راضی باشم، با این حال کوشش می کنم در بازی های آینده باز هم به تیمم یاری کنم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 732

به "خالقی فر: مقابل فولاد بابت داوری اذیت شدیم، صنعت نفت درآمدزایی ندارد و باید حمایت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خالقی فر: مقابل فولاد بابت داوری اذیت شدیم، صنعت نفت درآمدزایی ندارد و باید حمایت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید