سخنگوی فدراسیون فوتبال: تیم ملی امشب به ایران بر می شود

به گزارش چه خبر آنلاین، سخنگوی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در مورد شرایط تیم ملی پس از لغو ملاقات با اقتصادی ارائه کرد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال: تیم ملی امشب به ایران بر می شود

از پروفایل ما kalarena دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، امیرمهدی علوی در خصوص لغو بازی تیم ملی ایران مقابل اقتصادی گفت: در برنامه تنظیمی که نهایی شده بود، برگزاری دو مسابقه در مهر را داشتیم. در اولین بازی تیم ملی کشورمان ازبکستان را در تاشکند شکست داد. بعد از آن اعزام به کشور ترکیه بود که با تاخیر چندساعته انجام شد.

وی ادامه داد: از همان روز شنبه که مباحثی در خصوص تست کرونای دو بازیکن تیم ملی اقتصادی مطرح شد، فدراسیون بر رعایت پروتکل هایی که در قرارداد فی مابین بود، تاکید داشت. این مسابقات در نهایت زیر نظر فیفا برگزار می گردد. روز گذشته نشست هماهنگی مسابقه با حضور همکاران ما در دپارتمان تیم های ملی و کمیته پزشکی فدراسیون برگزار گردید.

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال ترکیه میزبان این مسابقه است و باید موضوع را به صورت رسمی اعلام کند. با توجه به حضور ناظر مسابقه در نشست هماهنگی و ابتلای چند بازیکن جدید اقتصادی به کرونا در واقع آن ها برای این مسابقه به حدنصاب نرسیدند و ملاقات امروز به صورت رسمی لغو شد.

وی در خصوص برنامه جایگزین تیم ملی بیان کرد: تیم ملی در برنامه جایگزین، امروز یک جلسه تمرینی را ساعت 16:00 به وقت محلی و در همان مجموعه ورزشی امره اسپورت برگزار می نماید. اسکوچیچ از برگزاری هر دو اردو ابراز رضایت و گفت در این مقطع اتفاق خیلی خوبی بود که بازیکنان در کنار هم جمع و با فلسفه های مربی و نکات فنی آشنا شدند. با توجه به تعویق رقابت های مقدماتی جام جهانی و بحث شیوع کرونا، جمع کردن بازیکنان اتفاق خیلی مهم بود که انجام شد و لژیونر ها هم در این اردو حضور داشتند. ان شاالله در اردو های بعدی تا قبل از بازی های مقدماتی جام جهانی شاهد ارتقای کیفیت فنی بازیکنان باشیم.

علوی در مصاحبه با تهران ورزشی، در خصوص برنامه بازگشت تیم ملی گفت: تیم ملی امشب بعد از انجام آخرین تمرین خودش در ترکیه به تهران عزیمت می نماید تا بازیکنان در اختیار باشگاه هایشان قرار بگیرند و برای فصل جدید رقابت های باشگاهی آماده بشوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 462

به "سخنگوی فدراسیون فوتبال: تیم ملی امشب به ایران بر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی فدراسیون فوتبال: تیم ملی امشب به ایران بر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید