طراحی سایت: سایت خانه باغچه بان راه اندازی شد

به گزارش چه خبر آنلاین، ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، سایت خانه باغچه بان راه اندازی شد.

طراحی سایت: سایت خانه باغچه بان راه اندازی شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

این صفحه در معرفی خود نوشت: سایت خانه باغچه بان که قرار است دربرگیرنده تمام آثار و اسناد مربوط به خانواده باغچه بان باشد، شروع به کار کرد.

در خانه باغچه بان آثار و اسنادی از جبار باغچه بان، ثمین باغچه بان، اولین (همسر ثمین باغچه بان)، ثمینه باغچه بان و کاوه باغچه بان (فرزند ثمین و اولین) در دسترس عموم واقع شده است. این سایت فاز اول کاری خود را شروع نموده و در ادامه و به مرور تکمیل خواهد شد. قرار است در این سایت تمام آثار صوتی و مکتوب خانواده باغچه بان شامل کتابها، موسیقی ها، گفت وگوها، سخنرانی ها، پارتیتورها، بریده جراید و ... بارگذاری گردد و به شکل رایگان قابل دسترسی باشد.

خانه باغچه بان بعلت علاقه اعضای این خانواده به رخدادهای ملی مثل چهارشنبه سوری و نوروز راه اندازی شده است.

از جمله آثاری که علاقمندان می توانند در فاز اول بروزرسانی این سایت مشاهد نمایند، کتاب رباعیات و کتاب بابابرفی اثر جبار باغچه بان، مستند به یاد جبار باغچه بان (ساخته کیومرث پوراحمد از محصولات قدیمی کانون پروش فکری بچه ها)، قطعه منتشر نشده درخت سرو بودم ساخته ثمین باغچه بان به خوانندگی اولین باغچه بان و بسیاری آثار دیگر است.

این سایت به همت کاوه باغچه بان (فرزند ثمین و اولین باغچه بان) و زیر نظر سایر بازماندگان خانواده باغچه بان و با همکاری حسام گرشاسبی، روزنامه نگار و تهیه نماینده موسیقی و جمعی از دوستداران این خانواده راه اندازی شده است. علاقمندان به آثار و تاریخ خانواده باغچه بان برای اطلاع دقیق از هر آنچه مربوط به این خانواده است و استفاده از آثار آنها می توانند به نشانی اینترنتی baghcheban.net مراجعه نمایند.

جبار باغچه بان (عسکرزاده) اولین کودکستان و اولین مدرسه کر و لال های ایران را در تبریز بنیان نهاد. او ابتدا کودکستانی را با عنوان باغچه اطفال دایر کرد و به این علت خود را باغچه بان نامید.

جبار باغچه بان در سال 1264 شمسی در ایروان بدنیا آمد. پدر و جد او از اهالی تبریز بودند. باغچه بان پس از سالها خدمت در راستای توانمندسازی بچه ها و افراد کر و لال در 4 آذر سال 1345 در 81 سالگی با آن همه تلاش و تلاش در راه توسعه و رواج علم چشم از دنیا فروبست.

منبع: همگردی
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1201

به "طراحی سایت: سایت خانه باغچه بان راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: سایت خانه باغچه بان راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید