رشته هوشبری به آزمون کارشناسی ارشد پزشکی 1400 بازگشت

به گزارش چه خبر آنلاین، شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی در تازه ترین تصمیم خود گفت: پذیرش دانشجو در رشته آموزش هوشبری تنها برای یک دوره و 3 دانشگاه در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی صورت می گیرد.

رشته هوشبری به آزمون کارشناسی ارشد پزشکی 1400 بازگشت

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی در نامه ای به مرکز سنجش آموزش پزشکی مصوبه این شورا را درباره رشته آموزش هوشبری اظهار داشت.

در این نامه آمده است: در دویست و هشتادمین جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی (13 بهمن ماه 99) موضوع معین تکلیف تمدید مجوز پذیرش دانشجو در رشته آموزش هوشبری مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته مطرح شد.

پس از بحث و آنالیز با ادامه پذیرش دانشجو در این رشته در دانشگاه های علوم پزشکی اهواز، ایران و کاشان برای یک دوره مورد موافقت نهاده شد.

در ادامه این جلسه مقرر شد معاونت های درمان و توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت در مورد ابهامات صندلی شغلی و نحوه به کارگیری فارغ التحصیلان این رشته کار کارشناسی انجام داده و نتیجه را به جلسه بعدی شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی گزارش دهند.

این مصوبه پس از توشیح صورتجلسه توسط وزیر بهداشت به سه دانشگاه علوم پزشکی ارسال خواهد شد.

پیش از این مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه ای اعلام نموده بود که با تصمیم دبیرخانه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی، رشته هوشبری در مقطع کارشناسی ارشد فاقد مجوز پذیرش دانشجو اعلام شده است و از این رو پذیرش دانشجو رشته هوشبری در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی 1400 اجرا نخواهد شد.

آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال 1400 در روز های 30 و 31 اردیبهشت 1400 برگزار می گردد. ثبت نام برای شرکت در این آزمون در روز های 29 بهمن تا 10 اسفند 99 انجام می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 796

به "رشته هوشبری به آزمون کارشناسی ارشد پزشکی 1400 بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشته هوشبری به آزمون کارشناسی ارشد پزشکی 1400 بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید