رسانه های گروهی در شرایط کرونایی آرامش را به جامعه تزریق نمایند

به گزارش چه خبر آنلاین، معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه در شورای اطلاع رسانی یک قاعده کلی مطرح شده است، گفت: رسانه های گروهی استان یاور ستاد ملی و ستاد استانی هستند و امروز هنر این است که فضایی با طمانینه و آرامش به جامعه تزریق گردد.

رسانه های گروهی در شرایط کرونایی آرامش را به جامعه تزریق نمایند

به گزارش خبرنگاران زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی در جلسه ستاد پیشگیری و مقلبه با ویروس کرونا در مورد آمار منتشر شده فوتی های کرونایی استان با اشاره به اینکه رسانه ها استان باید به یک قاعده کلی توجه نمایند، اضافه نمود: در این میان مرکز آمار ایران چند آمار حیاتی را همه ساله گزارش می نماید.

وی اضافه نمود: وقتی در حوزه بیماری موردی می خواهد آنالیز گردد، باید به منبع آن رجوع کرد، که در این راستا باید گفت، منبع تحلیل آمارهای فوتی بر اساس نوع بیماری ها در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

این مسوول ادامه داد: اگر قرار است آماری از بیماری در رسانه ها بیان گردد باید منبع رسمی داشته باشد که در سطح کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در استانها، دانشگاههای علوم پزشکی هستند و به این مهم باید توجه کرد.

وی با اشاره به اینکه آمارهای کرونایی به ویژه فوتی ها در سطح بین المللی، کشوری و استانی اعلام شده است، گفت: بر این اساس باید به این آمارها استناد و این مهم را تبیین کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان ادامه داد: ایجاد تشکیک و دلمشغول کردن فضای جامعه در حالیکه به علت شیوع کرونا اغلب مردم به لحاظ روانی درگیر هستند، دغدغه های مضاعفی را ایجاد می نماید که هنر مسوولان با همکاری رسانه ها در این شرایط ایجاد آرامش در جامعه است.

وی گفت: در اولین فرصت در شورای اطلاع رسانی استان کوشش می گردد آمار دقیق ارائه شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان به وسیله رسانه های گروهی اطلاع رسانی گردد تا فضایی آرام ایجاد گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 977

به "رسانه های گروهی در شرایط کرونایی آرامش را به جامعه تزریق نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه های گروهی در شرایط کرونایی آرامش را به جامعه تزریق نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید