دانشگاه صنعتی شهدای هویزه بالاترین ضریب مقالات ISI را بین دانشگاه های خوزستان کسب کرد

به گزارش چه خبر آنلاین، رئیس دانشگاه صنعتی شهدای هویزه گفت: این دانشگاه در حوزه پژوهش فعالیت های خوبی داشته و بالاترین ضریب را در بین دانشگاه های استان خوزستان در مقالات ISI کسب نموده است.

دانشگاه صنعتی شهدای هویزه بالاترین ضریب مقالات ISI را بین دانشگاه های خوزستان کسب کرد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، ابراهیم فرشیدی رئیس دانشگاه صنعتی شهدای هویزه با اشاره به اقدامات آموزشی این مرکز آموزشی در سال گذشته، گفت: یکی از ضروری ترین فعالیت های انجام شده با توجه به اهمیت آموزش مجازی، ارتقای سامانه های آموزش غیرحضوری بود و به این دلیل میزان قطعی سامانه خوشبختانه پایین بود.

فرشیدی با اشاره به شبیه سازی کلاس های عملی، اضافه کرد: برای افزایش تاثیر و بازدهی کلاس های عملی، مدرسان به صوت حضوری در آزمایشگاه ها و کارگاه ها حضور پیدا می نمایند و برای دانشجویان توضیحات را به صورت عملی ارائه می دهند.

رئیس دانشگاه صنعتی شهدای هویزه با اشاره به تجهیز آزمایشگاه های این پردیس توضیح داد: با وجود تعطیل بودن دانشگاه ها، بیش از 2 میلیارد تومان برای آزمایشگاه ها و فعالیت های مرتبط با صنعت و دانشگاه، سرمایه گذاری شد.

وی در سرانجام با اشاره به مهم ترین فعالیت های پژوهشی انجام شده، بیان نمود: در حوزه پژوهش نیز دانشگاه ما فعالیت خوبی دارد و بالاترین ضریب را در بین دانشگاه های استان در مقالات ISI کسب کرد. همچنین به صورت میانگین از میان هر چهار استاد، یک استاد طرح تحقیقاتی خارج از دانشگاه و در راستای ارتباط با صنعت و دانشگاه انجام داده که امتیاز خوبی است. یکی از اعضای هیات علمی نیز جزو محققان برتر یک درصد جهان شد و یک عضو هیات علمی دیگر به عنوان پژوهشگر برتر استانی معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 814

به "دانشگاه صنعتی شهدای هویزه بالاترین ضریب مقالات ISI را بین دانشگاه های خوزستان کسب کرد" امتیاز دهید

2 کاربر به "دانشگاه صنعتی شهدای هویزه بالاترین ضریب مقالات ISI را بین دانشگاه های خوزستان کسب کرد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه صنعتی شهدای هویزه بالاترین ضریب مقالات ISI را بین دانشگاه های خوزستان کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید