خبرنگاران حضور مردم در انتخابات 1400 سرمایه پیشبرد توسعه ملی است

به گزارش چه خبر آنلاین، اراک- خبرنگاران- نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور فعال و مشارکت گسترده مردم در انتخابات 1400 سرمایه ای مهم و موثر برای پیشبرد توسعه ملی و تحقق اهداف کشور است.

خبرنگاران حضور مردم در انتخابات 1400 سرمایه پیشبرد توسعه ملی است

علی اکبر کریمی عصر چهارشنبه با حضور در محل ثبت نام داوطلبین شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان خنداب افزود: نباید در راستای ایجاد امید و نشاط سیاسی و خدمات رسانی گسترده به مردم از هیچ تلاشی دریغ کرد.

وی با بیان اینکه انتخابات نشان دهنده عظمت و اقتدار ملی است، گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای تضمین کننده امنیت کشور است، چراکه دشمنان از پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی هراس دارند.

کریمی گفت: ششمین دوره انتخابات شهر و روستا است با تمهیداتی که این دوره اجرا شده در 34 شهر و بیش از یکهزار و 500 روستای استان انجام می شود.

وی بیان داشت: مردم شهرستان خنداب همواره با حضور پرشور و شعور خود، انتخاباتی سالم و حداکثری را رقم زده اند و در این عرصه نیز با حضور خود در پای صندوق های رای، عزم و اراده خود را به نمایش می گذارند.

این نماینده مجلس با یادآوری دیدار روز گذشته با وزیر کشاورزی نیز گفت: دراین نشست مسائل و مسائل شهرستان خنئاب به ویژه در بخش کشاورزی ، باغات انگور و فرآوری کشمش و قیمت پایین این محصول مطرح شد که قول مساعد داده شد با حضور معاونت باغبانی وزارت در آینده ای نزدیک مسائل منطقه احصا و استقرار صنایع تبدیلی در شهرستان خنداب انجام شود.

فرماندار شهرستان خنداب نیز در این نشست گفت: هجمه های دشمنان علیه انقلاب با نزدیک شدن به زمان انتخابات افزایش می یابد که حضور و مشارکت مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی زمینه اقتدار و عزت کشور را فراهم می کند. حسن خزایی پور افزود: سلامت و امنیت در انتخابات بسیار مهم و حائز اهمیت است که وجود این دو مؤلفه برای حاکمیت اصل و اساس است.

وی تاکید کرد: با تعامل و همکاری عوامل اجرایی و امنیتی فضای امن و سالمی برای برگزاری انتخابات را باید فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان خنداب ادامه داد: از هرگونه حاشیه سازی در امر انتخابات باید پرهیز کرد و همه باید برای برگزاری انتخاباتی سالم، رعایت قانون و تلاش برای حضور حداکثری مردم تلاش کنیم.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ، میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 28 خرداد 1400 برگزار خواهد شد.

شهرستان خنداب به مرکزیت شهری به همین نام حدود 60 هزار نفر جمعیت دارد و در فاصله 90 کیلومتری اراک واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 743

به "خبرنگاران حضور مردم در انتخابات 1400 سرمایه پیشبرد توسعه ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حضور مردم در انتخابات 1400 سرمایه پیشبرد توسعه ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید