خبرنگاران آزمون آنلاین شبه نهایی هماهنگ در خمین راه اندازی شد

به گزارش چه خبر آنلاین، خمین - خبرنگاران - رییس آموزش و پرورش خمین از راه اندازی آزمون آنلاین شبه نهایی به صورت هماهنگ ویژه دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی برای نخستین بار در کشور در این شهرستان اطلاع داد.

خبرنگاران آزمون آنلاین شبه نهایی هماهنگ در خمین راه اندازی شد

عبدالرضا پیرحسینلو روز شنبه در این خصوص به خبرنگاران گفت: هدف از این آزمون افزایش سطح عدالت آموزشی، صیانت از پایه دوازدهم و بهبود کمی و کیفی آموزش طراحی شده است.

وی اعلام کرد: تا کنون بیش از 250 نفر ساعت در قالب جلسات برنامه ریزی، ایجاد زیرساخت های لازم، طراحی و بارگذاری سوال برای این امر، کار کارشناسی انجام شده است.

رییس آموزش و پرورش خمین گفت: پیش بینی می گردد، تا سرانجام فرآیند برگزاری آزمون ها بیش از یک هزار نفرساعت به منظور پشتیبانی و برطرف ایرادات احتمالی صرف گردد.

پیر حسینلو ادامه داد: در طی اجرای این فرآیند، 80 مرحله آزمون تستی و تشریحی برای پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم تمامی رشته های تحصیلی شاخه نظری برگزار می گردد.

وی گفت: با توجه به مسائل مالی پیش آمده برای خانواده های دانش آموزان به دلیل شیوع کرونا، به منظور افزایش سطح عدالت آموزشی در منطقه و افزایش سطح کیفی و کمی در حوزه قبولی کنکور، چهار مرحله آزمون شبه کنکور آنلاین برای تمامی دانش آموزان به ویژه دانش آموزان بی بضاعت برگزار می گردد.

پیرحسینلو با بیان اینکه بعضی از دانش آموزان مناطق روستایی دسترسی به اینترنت ندارند و استفاده از فضای مجازی برای انها میسر نیست، ادامه داد: سوالات به صورت چاپ شده برای این گروه از دانش آموزان در ساعت برگزاری آزمون ارسال و پس از سرانجام آزمون پاسخنامه ها جمع آوری می گردد.

شیوع ویروس کرونا سبب تعطیلی مراکز آموزشی و مدارس شد.

خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و 19 هزار و 116 نفر از جمعیت این شهرستان دانش آموز است.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 201

به "خبرنگاران آزمون آنلاین شبه نهایی هماهنگ در خمین راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آزمون آنلاین شبه نهایی هماهنگ در خمین راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید