حضور دریادار سیاری در صحن شورا

به گزارش چه خبر آنلاین، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از حضور امیر دریادار سیاری به مناسبت روز ارتش در صحن شورا اطلاع داد.

حضور دریادار سیاری در صحن شورا

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا نادعلی سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری پنجاه و نهمین جلسه شورا گفت: این جلسه در روز سه شنبه 30 فروردین 1401 از ساعت 8:45 لغایت 12 در محل تالار شورا برگزار می گردد.

وی گفت: این جلسه با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت گرامیداشت روز ارتش شروع می گردد.

نادعلی در ادامه اضافه کرد: بعلاوه در این جلسه یک فوریت طرح نظامنامه اندیشه ورزی و مشارکت نخبگان در مدیریت شهری و آنالیز نامه فرماندار تهران در مورد اعتراض هیات تطبیق به مصوبه اصلاحیه ماده پنجم اصلاحی مصوبه بسته محرک در شرایط سخت مالی و نیز شرایط بحرانی ناشی از توسعه ویروس کرونا مورد آنالیز قرار خواهند گرفت.

سخنگوی شورا خاطر نشان ساخت: ادامه آنالیز لایحه اصلاح ساختار معاونت برنامه ریزی توسعه سرمایه داری و امور شورای شهرداری تهران و آنالیز نهمین صورتجلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر شهر تهران نیز صورت خواهد گرفت و بیش از 25 مورد پرونده پلاک ثبتی باغات نیز معین تکلیف خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1273

به "حضور دریادار سیاری در صحن شورا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور دریادار سیاری در صحن شورا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید