تیم بعدی استراماچونی تعیین شد

به گزارش چه خبر آنلاین، روزنامه الشرق قطر از مذاکرات باشگاه الغرافه با آندره آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال اطلاع داد.

تیم بعدی استراماچونی تعیین شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روز گذشته بود که روزنامه کالچو مرکاتو از علاقه یک باشگاه قطری به جذب آندره آ استراماچونی اطلاع داد. سرمربی ایتالیایی که سابقه راهنمایی اینتر را در کارنامه دارد، در ابتدای لیگ نوزدهم راهنمایی استقلال را برعهده داشت و قبل از سرانجام نیم فصل لیگ گذشته، به دلیل مسائل اقتصادی از این تیم جدا شد.

روزنامه الشرق قطر امروز در خبری و به نقل از کالچو مرکاتو اعلام نموده است که این سرمربی ایتالیایی در آستانه پیوستن به الغرافه است. الشرق نوشته است که استراماچونی سرمربی سابق استقلال در حال مذاکره با یکی از باشگاه های لیگ ستارگان قطر است تا در فصل آینده راهنمایی آن را برعهده بگیرد.

فدریکو پاستورلو مدیربرنامه های استراماچونی با یک تیم قطری وارد مذاکره شده و این مربی ایتالیایی در حال آنالیز پیشنهاد این تیم قطری است. استراماچونی در صورت حضور در لیگ قطر، به جمع مربیان عظیم این کشور از جمله ژاوی و لوران بلان اضافه خواهد شد.

الشرق به نقل از رسانه های ایرانی نوشته است که با توجه به حضور استراماچونی در استقلال، باشگاه مدنظر الغرافه است به خصوص اینکه قرارداد مربی فعلی پلنگ ها یعنی اسلاویسکا یوکانوویچ در سرانجام فصل به اتمام می رسد و خبری از تمدید قرارداد این مربی به گوش نمی رسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 835

به "تیم بعدی استراماچونی تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم بعدی استراماچونی تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید