تغییرات در محدودیت حجمی سفارش ها

به گزارش چه خبر آنلاین، خبرنگاران: تغییرات در محدودیت حجمی در سفارش ها از امروز (18 فروردین) و افزایش حداقل ارزش هر سفارش از 20 فروردین اعمال می شود.

تغییرات در محدودیت حجمی سفارش ها

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، فرابورس ایران در پیامی گفت به منظور ایجاد امکان افزایش سرعت معاملات و همچنین کاهش بار ترافیکی سامانه معاملاتی فرابورس ایران، حداکثر تعداد اوراق بهاداری که طی هر سفارش در سامانه معاملات فرابورس وارد می شود (محدودیت حجمی هر سفارش)، به شرح ذیل افزایش یافته و از جلسه معاملاتی دوشنبه مورخ 18 فروردین ماه 1399 اعمال می شود: نخست اینکه در نمادهای معاملاتی مربوط به شرکت های با سرمایه پایه 100 میلیون و بیشتر، به میزان 200.000 سهم و همچنین در نمادهای معاملاتی مربوط به شرکت های با سرمایه پایه کمتر از 100 میلیون، به میزان 100.000 سهم تغییر می کند.

در خصوص نمادهای معاملاتی که اخیراً عرضه اولیه شده اند (شامل نمادهای وآوا، کلر، فروی، ومهان، شصدف، شگویا و ساوه) نحوه تعیین محدودیت حجمی هر سفارش تا اطلاع ثانوی بر اساس شرایط فعلی است.

براساس این گزارش، شرکت فرابورس ایران همچنین در اطلاعیهای از افزایش حداقل ارزش هر سفارش خرید ارسالی از طریق سامانه معاملات برخط از 100 هزار تومان به 500 هزار تومان خبر داد که از تاریخ 20 فروردین عملیاتی می شود؛ بنا بر این اطلاعیه، عرضه اولیه ها همچنان مستثنی هستند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 120

به "تغییرات در محدودیت حجمی سفارش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات در محدودیت حجمی سفارش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید