تعطیلی پارک ها و تفرجگاه های شهرهای قرمز و نارنجی

به گزارش چه خبر آنلاین، بنا بر مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، کلیه پارک ها، تفرجگاه ها و سایر مراکز تجمعی افراد در شهرهای قرمز و نارنجی طی روزهای 25 تا 30 مرداد تعطیل خواهند بود.

تعطیلی پارک ها و تفرجگاه های شهرهای قرمز و نارنجی

مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اظهار داشت که با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا مبنی بر تعطیلی سراسری پنج روزه در تاریخ 25 تا 30 مرداد ماه، کلیه پارک ها، تفرجگاه ها و سایر مراکز تجمعی افراد در شهرهای قرمز و نارنجی تعطیل خواهند بود. وی در این رابطه اذعان داشت:

این ممنوعیت در اجرای مصوبات نوزدهمین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ شده و موضوع برای اجرایی شدن به وسیله شهرداری ها به استانداری های سراسر کشور ابلاغ شده است.

جمالی نژاد رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی، عدم حضور در تجمعات و دورهمی ها، اماکن شلوغ و پرتردد و فضاهای عمومی را از راه های عمده پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و قطع زنجیره ابتلای بیماری کرونا دانست و نسبت به حمایت و همراهی عموم هموطنان با درک شرایط بحرانی، ابراز امیدواری کرد.

با این حال علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران با تاکید بر اینکه تا به امروز هیچ دستوری مبنی بر تعطیلی بوستان ها از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا ابلاغ نشده است، اذعان داشت:

بر این اساس تا زمانی که دستوری به ما ابلاغ گردد بوستان های شهر تهران فعالیت خواهند داشت و فعلا بوستانی تعطیل نیست.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1254

به "تعطیلی پارک ها و تفرجگاه های شهرهای قرمز و نارنجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی پارک ها و تفرجگاه های شهرهای قرمز و نارنجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید