تارتار: چطور به تیم های صنعتی یاری می گردد اما به تیم های نفتی نه!

به گزارش چه خبر آنلاین، از یک جایی به بعد دیگر هیچ پولی نبود که بتوانیم شرایط مناسبی را برای بازیکنان فراهم کنیم.

تارتار: چطور به تیم های صنعتی یاری می گردد اما به تیم های نفتی نه!

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان می گوید چگونه می گردد به تیم های صنعتی یاری می گردد اما وزارت نفت نمی تواند برای همین دو سه تیم نفتی کاری کند؟

مهدی تارتار در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین شرایط آمادگی بازیکنانش اظهار کرد: ما همواره کوشش می کنیم بازیکنانمان را آماده کنیم اما مساله ای که وجود دارد این است که بیشتر از این که به فکر تمرین دادن باشیم دغدغه مسائل اقتصادی داریم. از یک جایی به بعد توانایی ادامه اردوی خود را به دلیل این بحران اقتصادی نداشتیم و می خواستیم برگردیم که چند نفر که خودشان نخواستند اسمشان گفته گردد به تیممان یاری کردند تا توانستیم تمرین کنیم.

او ادامه داد: از یک جایی به بعد دیگر هیچ پولی نبود که بتوانیم شرایط مناسبی را برای بازیکنان فراهم کنیم. از روزی که آن بخشنامه را صادر کرد مسائلمان چند برابر شد و حتی زمین تمرین و بازی مان را در مسجدسلیمان از ما گرفتند و اکنون تیم نفت چیزی از خود ندارد و همین زمین تمرینی هم که داریم به لطف دوستان است.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان با بیان این که مسائل اقتصادی قابل حل است، عنوان نمود: سوالم این است که چطور نمی گردد به این تیم یاری کرد. چگونه می گردد به تیم های نفتی یاری می نمایند اما وزارت نفت نمی تواند برای همین دو سه تیم نفتی کاری کند؟ امیدوارم بتوانند به ما یاری نمایند و حتما می گردد برای این تیم کاری کرد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 275

به "تارتار: چطور به تیم های صنعتی یاری می گردد اما به تیم های نفتی نه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: چطور به تیم های صنعتی یاری می گردد اما به تیم های نفتی نه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید