تأمین بسته حمایتی برای واحد ها و فعالان گردشگری در دوران کرونا

به گزارش چه خبر آنلاین، معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از در نظر دریافت بسته حمایتی برای واحد ها و فعالان گردشگری در دوران بحران کرونا اطلاع داد.

تأمین بسته حمایتی برای واحد ها و فعالان گردشگری در دوران کرونا

به گزارش از ، عربی معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: به دنبال پیگیری های مستمر دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور، دولت با هدف اشتغال نیروی انسانی شاغل در حوزه های گردشگری و صنایع دستی بسته های حمایتی برای واحد ها و فعالان گردشگری و صنایع دستی در نظر گرفته شده است.

او اضافه نمود: امهال سه ماهه مالیات اعم از مالیات بر ارزش اضافه نموده و مالیات بر درآمد، تعویق سه ماهه بازپرداخت اقساط تسهیلات بانکی، امهال پرداخت 23 درصد حق بیمه کارفرمایی پرسنل شاغل در واحد های گردشگری و صنایع دستی و تعویق پرداخت قبوض حامل های انرژی (آب، برق، گاز) به مدت سه ماه و پس از آن بصورت اقساطی، از جمله اهم بند های این مصوبه بود.

عربی اظهار کرد: امکان استفاده واحد ها و فعالان گردشگری و صنایع دستی از اوراق تضمینی سرمایه در گردش، گواهی اعتبار مولد طرح گام و امکان استفاده از تسهیلات بانکی با نرخ 12 درصد از دیگر بند های این مصوبه است.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 141

به "تأمین بسته حمایتی برای واحد ها و فعالان گردشگری در دوران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأمین بسته حمایتی برای واحد ها و فعالان گردشگری در دوران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید