با تیتانیوم آبی خداحافظی کنید، رنگ نو آیفون 16 چیست؟

به گزارش چه خبر آنلاین، اپل ظاهراً میخواهد در گوشی های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس، رنگ آبی تیتانیومی را حذف و تیتانیوم رز را جایگزین کند.

با تیتانیوم آبی خداحافظی کنید، رنگ نو آیفون 16 چیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، اپل ظاهراً میخواهد در گوشی های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس، رنگ آبی تیتانیومی را حذف و تیتانیوم رز را جایگزین آن کند.

مینگ چی کو، تحلیلگر معروف مسائل اپل با انتشار پستی ادعا می نماید که اپل رنگ تیتانیوم آبی را در دو گوشی آیفون 16 پرو حذف خواهد نمود. این منبع مطلع بازار اضافه می نماید، با حذف شدن این رنگ، تیتانیوم رز به ترکیب رنگ نسل بعدی آیفون اضافه خواهد شد. با این حساب انتظار می رود آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس در ترکیب رنگ های مشکی، سفید، تیتانیوم طبیعی و تیتانیوم رز عرضه شوند.

رنگ تیتانیوم آبی از آیفون 16 پرو حذف و تیتانیوم رز جایگزین آن می گردد

مینگ چی کو تحلیلگر امور اپل در شبکه اجتماعی ایکس به رنگ های آیفون 16 اشاره نمود. در پست مربوطه وی به این موضوع اشاره شده است که آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس، به جای عرضه به رنگ تیتانیوم آبی، با رنگ تیتانیوم رز عرضه می گردد.

مینگ چی کو پیش بینی می نماید که آیفون 16 و آیفون 16 پلاس نیز احتمالاً در ترکیب رنگ مشکی، سفید، سبز، صورتی و آبی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. هنوز تعیین نیست که خبرهای غیررسمی درمورد آیفون 16 با رنگ بنفش صحت دارد یا خیر. وی اشاره ای به رنگ بنفش در پست خود نکرده است.

انتظار می رود اپل سری آیفون 16 را شهریورماه رونمایی کند. هنوز مدت زمان زیادی تا تاریخ رونمایی رسمی به جای مانده است و باید دید اپل دستگاه های نو خود را با چه تعییناتی معرفی خواهد نمود. نوترین سری آیفون شباهت زیادی به سری آیفون 15 خواهد داشت. میزان نمایشگر آیفون 16 پرو نیز ظاهراً کمی بزرگ تر از آیفون 15 خواهد شد.

باید دید درنهایت آیفون 16 با چه تعیینات، طراحی و ترکیب رنگی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 31 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1403 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1515

به "با تیتانیوم آبی خداحافظی کنید، رنگ نو آیفون 16 چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تیتانیوم آبی خداحافظی کنید، رنگ نو آیفون 16 چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید