تاخیر در فراوری آیفون های جدید اپل

به گزارش چه خبر آنلاین، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، اپل معمولاً مدل های جدید آیفون خود را در شهریور ماه عرضه می نماید و معین نیست سال جاری این مراسم در چه ماهی برگزار می گردد. همچنین معین نیست تأخیر در عرضه مدل های تازه آیفون مربوط به همه گوشی های این شرکت است یا تنها بعضی از آنها.

تاخیر در فراوری آیفون های جدید اپل

بر اساس گزارشی که وال استریت ژورنال در این زمینه منتشر نموده، عرضه آیفون های جدید با تأخیری حدوداً یک ماهه رخ می دهد. بنابراین خرید آیفون های تازه تا پاییز ممکن نخواهد شد.

پیش از این اعلام شده بود که اپل در امسال میلادی چهار مدل آیفون جدید عرضه خواهد نمود که یکی از آنها دارای نمایشگر 5.4 اینچی خواهد بود، دو تای آنها از نمایشگر 6.1 اینچی بهره مند خواهند بود و چهارمی دارای نمایشگر عظیم تر 6.7 اینچی خواهد بود.

تا قبل از همه گیر شدن ویروس کرونا بسیاری از تحلیل گران پیش بینی می کردند که آیفون های جدید با به روزرسانی های چشمگیر به بازار بیایند. اما حالا دیگر تعیین نیست که اپل با توجه به تعطیلی نسبی یا کامل بسیاری از شرکت های فناوری همکار خود می تواند برنامه های قبلی را در این زمینه عملیاتی کند یا خیر.

پیش از این پیش بینی شده بود که شیوع ویروس کرونا باعث کاهش 10 تا 15 درصدی عرضه آیفون به بازار گردد. همچنین گفته می گردد ارتقای بعضی گوشی های آیفون باعث گردد قیمت تمام شده آنها برای مصرف کننده از هزار دلار بگذرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 178

به "تاخیر در فراوری آیفون های جدید اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاخیر در فراوری آیفون های جدید اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید