از آیفون تاشو تا استراتژی ببر سامسونگ؛ برترین های علم و تکنولوژی

به گزارش چه خبر آنلاین، اگر فرصت پیگیری خبرها و اتفاقات مهم دنیای علم و تکنولوژی را ندارید، می توانید گلچینی از مهم ترین اخبار و برترین مقاله ها و ویدیوهای دنیای علم و تکنولوژی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های علم و تکنولوژی، هر هفته 10 خبر، مقاله و ویدیوی مهم و پربازدید هفته گذشته را در یک مجموعه کنار هم در اختیارتان قرار می دهیم.

از آیفون تاشو تا استراتژی ببر سامسونگ؛ برترین های علم و تکنولوژی

آیا خریدن گلکسی S21 اولترا در سال 2022 منطقی است؟

در خاتمه سال 2021، وب سایت Android Authority یک نظرسنجی برگزار کرد و طی آن از کاربران خواست برترین گوشی سال 2021 را انتخاب نمایند. در این نظرسنجی گلکسی S21 اولترا پیروز شد بیشتری رای را به خود اختصاص دهد که اصلا هم جای تعجبی نداشت. اگرچه رقبای بسیار قدرتمندی نظیر پیکسل 6 پرو، آیفون 13 پرو مکس و … داشت اما باز هم این کهکشانی سامسونگ بود که پیروز شد نظر مثبت کاربران را جلب کند. اما با تمام این تفاسیر از عمر این گوشی یک سال می گذرد. بنابراین پرسش اینجاست که گلکسی S21 اولترا بعد از یک سال هم ارزش حریدن دارد و می تواند در مقابل برترین های بازار ایستادگی کند؟

جعبه گشایی و آنالیز گوشی نوکیا C30؛ خوش قیمت با باتری عالی

اگر مهم ترین مؤلفه در خرید یک گوشی برایتان داشتن یک باتری خوب است، احتمالا گوشی میان رده مالی نوکیا C30 بتواند نظرتان را به سوی خودش جلب کند. نوکیا در این گوشی از یک باتری لیتیوم-پلیمری 6000 میلی آمپر ساعتی استفاده نموده، که به راحتی 2 روز و در صورت استفاده معمولی تا 3 روز هم شما را همراهی می نماید. البته نوکیا برای تبدیل شارژدهی به برگ برنده این گوشی، کیفیت نمایشگر را فدا نموده و از یک پنل IPS معمولی استفاده نموده که خیلی در برابر گوشی های همرده اش حرفی برای گفتن ندارد.

5 بازی برتر شبیه ماینکرفت برای اندروید و iOS

ماینکرفت یک بازی در سبک بقا است که با دنیایی تقریبا نامحدود شما را کاملا غرق خود می نماید. آزادی عملی که کاربر در این بازی دارد آنقدر بالاست که شاید در هیچ بازی دیگری چنین چیزی را تجربه ننموده باشید. نکته جالب هم اینجاست که این آزادی عمل به جای اینکه کاربر را سردرگم و دلسرد کند، باعث می گردد خلاقیت خود را بکار گرفته و آثار جالبی خلق کند. به همین دلیل تصمیم داریم در این مطلب به معرفی 5 بازی شبیه به ماینکرفت برای پلتفرم های اندروید و iOS بپردازیم.

آنالیز اسپیکر بلوتوثی سونی SRS-XB23؛ میان رده ای خوش قیمت

انواع و اقسام اسپیکر بلوتوثی در بازار وجود دارد. اما اگر بخواهید یک اسپیکر با کیفیت قابل قبول و باتری قابل اتکا خریداری کنید، حداقل باید 2 میلیون تومان هزینه کنید. اسپیکر بلوتوثی سونی مدل SRS-XB23 که در همین رده قیمتی واقع شده است، ممکن است بتواند یکی از اصلی ترین گزینه های شما برای خرید باشد. این اسپیکر سونی، یک اسپیکر میان رده به شمار می آید ولی با این وجود کیفیت پخش صدایش شما را غافلگیر خواهد نمود. در این ویدیو به آنالیز این محصول می پردازیم.

آیفون تاشو؛ اپل آینده گوشی های تاشویش را با یاری سامسونگ و شیائومی شکل می دهد

در رابطه با آیفون تاشو طی ماه های گذشته گزارش های متعددی منتشر شده است. مدتی قبل یکی از افشاگران گفت که اپل در حال آنالیز چندین مدل اولیه برای آیفون تاشو است ولی به نظر مدیران اپل این تکنولوژی همچنان محدودیت های زیادی دارد. به عنوان مثال مدیران اپل هنوز بابت آینده این نوع گوشی ها مطمئن نیستند و احتمالا کنار رفتن گوشی های تاشو را هم در نظر گرفته اند. به همین دلیل این شرکت بازار گوشی های تاشو را به دقت رصد می نماید و میخواهد از اشتباهات رقبای خود هم درس بگیرد.

نقد و آنالیز کلاسیک شیائومی پوکو F3

در پنجمین قسمت از نقد و آنالیز کلاسیک تازه، به سراغ گوشی شیائومی پوکو F3 رفته ایم که از میان رده های قدرتمند و بسیار محبوب شیائومی به شمار می آید. اگر هدفتان از خرید گوشی، دیوایسی است که هم نمایشگر خوبی داشته باشد و هم برای گیمینگ مناسب باشد، احتمالا با خرید پوکو F3 راضی خواهید بود. برای آشنایی بیشتر با این گوشی از شما دعوت می کنیم که نقد و آنالیز کلاسیک خبرنگاران مگ را دیدن کنید.

5 بازی برتر متاورس که می توانید با آن ها عایدی کسب کنید

NFTها هر روز که می گذرد به اوج تازهی از محبوبیت خود می رسند. اما اکنون، دنیا در حال آماده شدن برای استقبال از متاورس است و در پی این مسئله، اخیرا بازی متاورس به کلیدواژه محبوبی در اینترنت تبدیل شده و گیمرهای زیادی در بازی های متاورس مشغول بازی هستند. بازی های متاورس برای بهبود تجربه گیمرها، تجربه حضور در دنیاهای مجازی را به لطف استفاده از AR و VR (واقعیت افزوده و واقعیت مجازی) ملموس تر نموده اند.

سامسونگ با استراتژی ببر فاصله خود را با اپل کاهش می دهد

در حالی که فقط دو روز تا یکی از مهم ترین رویدادهای سال 2022 یعنی رونمایی از سری گلکسی S22 زمان به جای مانده، سامسونگ یک بنر ویدیویی تبلیغاتی را منتشر کرد که به استراتژی ببر این شرکت اشاره دارد. استراتژی سامسونگ تشکیل شده از پنج عبارت مختلف است که با کنار هم قرار دادن حرف اول هر یک از آن ها کلمه انگلیسی TIGER به معنای ببر بدست می آید. ظاهرا سامسونگ می خواهد سال جاری در زمینه های مختلف، اپل را به شکلی جدی به چالش بکشد.

شما بگویید؛ چرا اندروید را به iOS ترجیح می دهید؟

اندروید و iOS دو زیست بوم فوق العاده بزرگ و غنی هستند که با انتخاب هر کدام از آن ها قطعا تجربه لذت بخشی خواهید داشت. اما با این حال در این بین هستند کاربرانی که همواره یکی را بر دیگری ترجیح می دهد و این ارجحیت هم دلایل خاص خود را دارد. بعضی از آن ها منطقی و بعضی دیگر هم مانند تمام رقابت های مشابه، دلایل احساسی ارائه می نمایند. اما نظر شما در این رابطه چیست؟

آیا دولینگو واقعا به یادگیری زبان یاری می نماید؟ (آنالیز بلندمدت)

ایده پشت دولینگو بسیار وسوسه برانگیز به نظر می رسد، ولی سوال اینجاست فراتر از وعده و وعید و تبلیغات، آیا این اپ/وبسایت برای یادگیری زبان واقعاً موثر است؟ به عنوان کسی که بین سیصد تا چهارصد ساعت وقت صرف دولینگو نموده، لازم دیدم تا با توسل به تجربه شخصی، یک سری حقایق را درباره دولینگو بیان کنم تا اگر می خواهید سراغ آن بروید، پیش فرض های درستی نسبت به آن داشته باشید.

برای دسترسی به تازهترین اخبار، مقاله ها و ویدیوها به بخش علم و تکنولوژی خبرنگاران مگ سر بزنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1225

به "از آیفون تاشو تا استراتژی ببر سامسونگ؛ برترین های علم و تکنولوژی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از آیفون تاشو تا استراتژی ببر سامسونگ؛ برترین های علم و تکنولوژی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید